søndag 30. januar 2011

Vognteppet som kan brukes til alt

Da var en av gårsdagens uferdige objekter ferdig. Dette teppet er laget for å ha på den brune vogna vår og siden alle har trodd at lillebropr er jente fordi vi har hatt rødt dynetrekk på så tok jeg lilla biler denne gangen. Lilla er en finfin farge for en lillebror.

Teppet er sydd av stort sett nye stoffer (bortsett fra brunt med hjerter og turkis med prikker). Jeg har sydd en kant rundt hele teppet slik at stoffet holder seg finere på plass




Alle kryssene har et sting.



Man kan ligge på magen på teppet



og man kan ligge på ryggen, men da er det fort gjort å tippe over på sida. I alle fall om man har selskap av kosekua si.



Teppet kan ligge på senga



og det kan selvsagt brukes på vogna. Som seg hør og bør for et vognteppe.



Jeg er temmelig sikker på at det kan brukes til enda mer. Det finner vi vel ut med tiden.
Jeg har forresten stukket meg frem i lokalavisa (på nett) igjen. Om du vil se så finner du meg her.

Etiketter: , ,

1 Kommentarer:

Klokken 17. oktober 2011 kl. 09:00 , Anonymous fra gammel blogg sa ...

1.
Flott vognteppe, absolutt ‘guttete’ nok så ingen bør ta feil nå
Sånne tepper blir senere suttetepper, kosetepper, syketepper, bilteppe se-på-tv-teppe - kjekt å dra med seg i alle sammenhenger.

Kommentar av Marita — januar 30, 2011 @ 8:42 pm

2.
Utrolig flott vognteppe. Fikk lyst på ett sånnt selv jeg ;0)

Ha en fin søndagskveld!

Kommentar av Mona — januar 30, 2011 @ 9:56 pm

3.
Kjempeflott teppe - og såklart lilla er fint til en lillebror. Rødt også. Lillebror er dessuten veldig, veldig fin.

Kommentar av lise — januar 30, 2011 @ 10:06 pm

4.
Kjempefint vognteppe! Og veldig søt lillebror!

Kommentar av Høytrykk — januar 31, 2011 @ 2:00 pm

5.
Heihei

Fantastisk fint teppe. Kan jeg få spørre hva måla på teppe er?

Kommentar av Anne — februar 23, 2011 @ 6:51 pm

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden