lørdag 16. april 2011

mariefriis - de små tingene i livet - ny adresse samme livet

Ja, da har jeg sett meg mektig lei på wordpress og uante mengder spamkommentarer (vi snakker om godt over tusen i døgnet). I tillegg har jeg innsett min utilstrekkelighet når det gjelder data og derfor flyttet til blogspot som for meg nå framtoner seg som idiotsikkert. Nøyaktig hva jeg trenger. Datadom som jeg er.  Så da blir det fjerde flyttingen på snart sju år.


Ja, tenk det. I juni er det sju år siden jeg første gang blogget. Og jeg har ingen planer om å gi meg. Jeg har funnet en hobby som virkelig er hyggelig og som dekker mange av mine interessefelt..



Alt som ligger i den gamle bloggen skal flyttes hit, men med nesten 400 innlegg og godt over tre tusen kommentarer som må flyttes manuelt så blir det ikke ferdig på denne siden av konfirmasjonen. Men noe skal man jo ha og henge fingrene i.


Om du har link til bloggen min hos deg er det bare å bytte den til http://www.mariefriis.blogspot.com/ om du har lyst til å få med deg hva jeg finner på fremover. Og meld deg gjerne som følger av bloggen min. 

Da erklærer jeg bloggen for åpnet!

Etiketter:

9 Kommentarer:

Klokken 16. april 2011 kl. 09:08 , Anonymous ohelene sa ...

Eg følger med deg over! Du er så flink med bilder og skriver variert og godt.

 
Klokken 16. april 2011 kl. 09:52 , Blogger Anne sa ...

Gratulerer med nyåpnet blogg :-)

 
Klokken 16. april 2011 kl. 10:25 , Blogger Silje sa ...

Jeg følger med! :)

 
Klokken 16. april 2011 kl. 10:34 , Anonymous Anonym sa ...

Jeg fortsetter å følge med deg! ;-) endelig slipper du å slette alle de spam-kommentarene, og kan heller bruke mer tid på meg! :-D

 
Klokken 16. april 2011 kl. 12:26 , Blogger Guro sa ...

Welcome to the lazy side!
Jeg har oppdatert linken min. :)

 
Klokken 16. april 2011 kl. 15:35 , Blogger Fargeheimen sa ...

Gratulerer med ny blogg.

Ønskjer deg og dine ei fin påske. :)

 
Klokken 16. april 2011 kl. 16:22 , Blogger Høytrykk sa ...

Jeg er med deg over hit! :)

 
Klokken 16. april 2011 kl. 18:15 , Blogger Irene sa ...

Gratulerer med ny blogg! Blogspot er min 3.variant selv, og jeg er veldig fornøyd.

 
Klokken 20. april 2011 kl. 23:39 , Blogger smileull sa ...

Hurra for ny blogg! Jeg er også veldig fornøyd med Blogspot. Særlig med blogrollen. Veldig kjekk å ha. Et lite tips: Du kan ganske enkelt justere størrelsen på bildene, det er fint at de er bittelitt større enn de er nå! :)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden