torsdag 27. oktober 2011

Krone har funnet hode

Og den skal sitte på hodet til noen som bor her i byen. Anne, med bloggen Søster Anne, er vinneren (valgt ut av Random number generator). Om du ikke har besøkt bloggen hennes før anbefaler jeg et besøk. Den dama er virkelig kreativ og det går sjelden et loppemarked uten at vi møtes.

Anne, du må sende meg en mail og komme med farge- og stoffønsker og størrelsen på hodet som skal krones.

Her er noen bilder fra søndagens feiring. Legg merke til den sunne bursdagsfrokosten. Knis.

Etiketter: ,

3 Kommentarer:

Klokken 27. oktober 2011 kl. 11:08 , Blogger Johanne Brekkevold sa ...

Så heldig! Enn at jeg gikk glipp av den flotte vinnermuligheten:( Jeg vil uansett gratulere stort med 1-åringen! Kanskje jeg klarer å sy en slik krone selv. God torsdag!

 
Klokken 27. oktober 2011 kl. 20:56 , Blogger Anne sa ...

WOW, så gøy :-) Jeg likte veldig godt den du har laget her, men det er sikket kjedelig å lage en til lik så du kan få frie tøyler til gutt ca 3 år (men uten tall eller lys så han kan ha den flere år på rad) Gleder meg :-)))

 
Klokken 28. oktober 2011 kl. 15:39 , Anonymous Anonym sa ...

Herlige bilder, og herlig frokost, akkurat slik frokost som er et bursdagsbarn verdig.
Grattis til vinneren av stilig krone.

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden