onsdag 29. februar 2012

Noe på gang

Det arbeides for fullt hos familien Friis. Halvparten av veggene har fått en farge som forhåpentigvis skal absorbere skitten som på merkelig vis hele tiden viser på de hvite veggene. Kompressoren (og mannen) jobber med listing og til helga males resten av veggene.



For kort tiden så veggene ut slik:


Skyvedørene til garderoben til venstre i forrige bilde har ankommet hjemmet og holder på å få tavlemaling på seg.


Og for lenge siden (2008) så barnas del slik ut:


Nå har barna vokst noen størrelser og rotet mer og i dag hentet jeg skap i stål hos brukthandelen (Affi). Tredobbelt og det blir et skap på hver av de eldste. Inn med rotet.


Arbeidshelg denne helga også.

Etiketter: , ,

6 Kommentarer:

Klokken 29. februar 2012 kl. 20:15 , Blogger No55 sa ...

Stilig det blir. Tøffe skap!! Og mye mer praktisk med grått enn hvitt:) Har samme problemet selv... Blir spennende å se dørene med tavlemaling:)

Ha en fortsatt fin onsdag
Kaja

 
Klokken 29. februar 2012 kl. 21:09 , Blogger Whitebite sa ...

ai ai blir bra!

 
Klokken 29. februar 2012 kl. 22:06 , Blogger Høytrykk sa ...

Å, dette tror jeg blir veldig bra! Gleder meg til å se ferdig resultat!

 
Klokken 1. mars 2012 kl. 08:13 , Blogger Unknown sa ...

oj, fikk lyst å male sjøl nå!
så spennende!!

 
Klokken 1. mars 2012 kl. 08:22 , Anonymous Anonym sa ...

Spennende!

Gleder meg til å se resultatet! :)

 
Klokken 1. mars 2012 kl. 12:22 , Anonymous Marit sa ...

Hei!

Kan jeg spørre hva den heter den fargen du har brukt på veggen? Superfin og akkurat noe slikt jeg er ute etter! :-)

Marit

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden