fredag 4. mai 2012

I annen etasje hos Indesign

I dag har jeg, flere bloggdamer fra Haugalandet (og en haug med andre damer og menn) vært på nyåpning av andre etasje hos Indesign i Haugesund. Goodiebags, fingermat, loddtrekning av flotte gaver, representanter fra levrandører og inspirerende utstillinger. Det er nesten så jeg skulle ønske at jeg er førti i år og har god unnskyldning til å ønske meg og unne meg flere godbiter. Men bare nesten.









Takk til Rita og Jane for en hyggelig kveld!

Etiketter:

4 Kommentarer:

Klokken 4. mai 2012 kl. 09:21 , Blogger Veronica (Villa Wegner) sa ...

så flotte bildene ble!

 
Klokken 4. mai 2012 kl. 09:36 , Blogger 24 sa ...

KJEMPE fine bilder :)

ein kjekk kveld, og herlig butikk!

henriette

god helg til deg og dine

 
Klokken 4. mai 2012 kl. 20:51 , Blogger Mona sa ...

Det var bare supert, en skikkelig godtebutikk rett og slett. Og wow, bildene dine da! Skikkelig katalog-bilder du får til!! Mektig imponert!

Ha ei kanon helg :-)

Klem Mona

 
Klokken 5. mai 2012 kl. 10:15 , Anonymous Anonym sa ...

Så fine bilder du tar, Bente .Flinke:-) Eirin

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden