lørdag 17. november 2012

Lillebrors adventskalender - en konkurranse

Lillebror skal få adventskalender for første gang. Min søster satte meg på den smarte ideen om å pakke inn julesingsangkort. De er nå innkjøpt, pakket inn og nummerert fra 1 til 24.


Numerert og klare til å henge tau rundt.


En sniktitt på innholdet. Utrolig flotte farger på kortene.


Og så kommer det store spørsmålet. Hva skal kortene henge på? Jeg har endelig bestemt meg og lurer nå på om du kan lese tankene mine.

Jeg har kjøpt strie, funnet frem litt hvit lin, 24 hvite knapper og sytråd til symaskinen. I tillegg skal  jeg bruke en god del fyllmasse. Som i hvitt putefyll.

Jeg kan røpe så mye som at dette blir en figur i stoff. En fylt en. Men hvilken figur?


Send meg en mail ( fru_friis@hotmail.com ) og foreslå hvilken figur du tror at det skal bli. Den som foreslår det rette vinner en stjerne i lakrisrot, en håndfull hvite stjerner og en pakke hvite remser til å prøve seg på å lage stjerner selv.

Om flere skulle foreslå det samme foretar lillebror trekning mellom dem.


Sleng deg på den uhøytidelige konkurransen. Vinneren kåres torsdag 22.11. Da viser jeg også frem det ferdige resultatet.


Etiketter: ,

9 Kommentarer:

Klokken 17. november 2012 kl. 16:04 , Anonymous Anonym sa ...

Hei. Bloggen din har så flott 'atmosfære'. Blir alltid glad og inspirert, takk ;)
Jeg gjetter på at du skal lage et reinsdyr.

Hilsen Kristina

 
Klokken 17. november 2012 kl. 16:50 , Blogger Christine sa ...

Lurt med disse sangkortene altså!

Har sendt mail med hva jeg tror du skal sy;) Blir spennende å se hva det ender opp med.

Fortsatt god helg!
Klem fra Christine

 
Klokken 17. november 2012 kl. 19:12 , Blogger Barkeblikk sa ...

For en god idé! Billig og en ny koselig opplevelse for foreldre og barn hver dag :-) Mulig den ideen blir lånt i fremtiden når mini er blitt litt større.

Ha en flott lørdagskveld.

 
Klokken 17. november 2012 kl. 19:27 , Blogger Unknown sa ...

ah! så smart!!har ei jente på 2,5 år som elsker å synge, så den ideen var midt i blinken :)

*Mari*

 
Klokken 18. november 2012 kl. 13:18 , Blogger Den første løvetann sa ...

Ikke så dum hun lillesøstera di ;)
Det var veldig lurt. Må kanskje låne den ideen.

Jeg tipper du skal lage et juletre til kalenderen... :)

 
Klokken 18. november 2012 kl. 20:41 , Blogger Tulip sa ...

Fin ide til kalender:) Sender mail om hva jeg tror du lager!

 
Klokken 19. november 2012 kl. 13:05 , Blogger Johanne Brekkevold sa ...

Så gøy å endelig ta en titt inne på bloggen din også, jeg er bare helt falt av bloggningen for tiden. Dette var en så genial idé at jeg tror jeg også skal kjøpe inn de kortene til Oliver.

Er det en stjerne du skal lage kanskje..

 
Klokken 21. november 2012 kl. 09:54 , Anonymous Anonym sa ...

Hei,

Jeg tipper det blir en pepperkakemann.

Mvh
Lene Haug (haug_lene@hotmail.com)

 
Klokken 28. mars 2013 kl. 01:08 , Anonymous Anonym sa ...

Do you have a spam problem on this site; I also
am a blogger, and I was wondering your situation; we have created some nice practices and
we are looking to swap strategies with other folks,
be sure to shoot me an email if interested.

Feel free to surf to my page ... How To Get Off Methadone

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden