fredag 28. juni 2013

På verandaen

Med fare for å banne i kjerka; Jeg synes at sommerværet i Norge ikke er så verst, jeg. Snart er første sommermåned forbi, og nesten hver eneste dag har jeg gått barbeint i gresset og spist ute. Joda, det hender jo at det regner, men som regel er det bare noen byger. Nå skal jeg ikke påstå at vi har sydentemperaturer. Det vil være å trekke det for langt. Og dessuten heter det jo sydentemperaturer fordi di det er i Syden man har slike temperaturer. Og vårt lille land ligger mot nord.

På den lille verandaen utenfor kjøkken har vi tomater, agurk og paprika. Og en liten dagseng perfekt til å slappe av på.




Jeg har fått dilla på å lage iste av instant te fra Whittard. Nam!





Og jeg fortsatt småforelska i spaltekledningen vår.


Ha flotte sommerdager der du måtte befinne deg!

Etiketter: ,

3 Kommentarer:

Klokken 28. juni 2013 kl. 10:24 , Blogger Elisabeth sa ...

Enig med deg angående været! Her hos oss har vi hatt flere soldager i mai og juni enn vi har hatt på over 50 år, litt småregn av og til, men gjennomgående pent og ganske varmt vær. Klaging hører man alltid allikevel, men vi skal nyte været og kose oss i uterommene våre :)
Fine og inspirerende bilder hos deg, som alltid!

 
Klokken 28. juni 2013 kl. 10:45 , Blogger Mitt og vårt hjem sa ...

Så koslig plass du har laga deg:))
Er jo enig med deg at vi har jo det ganske greit med været,men ønsker selvsagt berre bitte litt varmere:o)
Ha en fin helg!
Bli gjerne med på giveawayen min!
Klem Siv Mette

 
Klokken 28. juni 2013 kl. 20:32 , Anonymous Anonym sa ...

Du det sa eg til jentami idag at eg synest ikkje været har vært så verst iår eg,det eg husker er den harde vinteren men synest vi har hatt det fint nå:)
Tenk siste helga i juni,tida fyker!
Nyt helga skjønne deg!
Klem fra Lillian

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden