lørdag 4. februar 2012

Bloggtreff del 1 - bord og mat

Endelig var det fjerde februar. Jeg har gledet meg lenge til å få besøk av flotte bloggdamer på Haugalandet. Og det svarte virkelig til forventningene. Lette å prate med, smilende og hyggelige hele gjengen.

Jeg elsker virkelig å ha gjester og det å få dekke langbord er virkelig en oppside ved det å ha gjester. Heldige meg skal få ha både barseltreff og klubb i uka som kommer, så det blir gode anledninger til å dekke bord igjen.

Jeg har fått dilla på pompoms, og denne gangen ble det serviettvarianten. I min favorittfarge.





Alle deltagerene hadde fått bloggnavnet sitt på "duken". Om du vil se hvem som var med sjekk under Fine folk jeg har møtt i margen.




Under stolene var det fullt av gaver fra de flotte sponsorene.


Og oppå bordet var alle sponsorene med.



Og vi ble mette på både salater, brød og søtt. Nam.

En fin dag som dere garanter får høre mer om.

Etiketter: , , ,

17 Kommentarer:

Klokken 4. februar 2012 kl. 21:55 , Blogger reSIRIkulert sa ...

Kor koseleg har vel ikkje dette vore....?! Flott bord, kjekt med gåver og alltid godt med god mat ;o)

 
Klokken 4. februar 2012 kl. 22:09 , Blogger KROnPRINSESSENE sa ...

Fantastisk flott borddekking!
Må ha vært et minnerikt bloggtreff :)
Elsker fargene, detaljene og ideen om bloggnavn på bordet...
Du er så flink og inspirerer meg :)
Takk!
Klem May Helen

 
Klokken 4. februar 2012 kl. 22:10 , Anonymous Anonym sa ...

"Kanonkjekt" som vi sier på Haugesundsk:) Tusen takk for at jeg fikk være med! Håper vi ses snart igjen:)

 
Klokken 4. februar 2012 kl. 22:29 , Blogger Hauge sa ...

Elsk! Dette var kjekt! Du er så flink!!

 
Klokken 4. februar 2012 kl. 22:33 , Blogger Lene sa ...

Ser ut til at dere har hatt en flott kveld. Er helt hekte på pom poms selv. Morsomt med serviettvarianten :)

 
Klokken 4. februar 2012 kl. 23:20 , Blogger Rene Linjer sa ...

Så lekkert du har dekket bordet! Får lyst å ha fest snart:-)

 
Klokken 5. februar 2012 kl. 00:10 , Blogger high house then radio sa ...

Sa stilig borddekking! Pom poms og gråpapir - herlig:)

 
Klokken 5. februar 2012 kl. 01:16 , Blogger Susanne/Changes sa ...

Takk for ett supert treff i dag!!
Bordet var kjempe fint pyntet :-)
Klem

 
Klokken 5. februar 2012 kl. 08:52 , Blogger Jane sa ...

For et nydelig dekket bord :) Så ut som et kjempe koselig treff..

klem Jane

 
Klokken 5. februar 2012 kl. 09:34 , Blogger Størstepia sa ...

Herlig bordeekkning, gleder meg allerede til flere innlegg;)!
Klem fra størstepia

 
Klokken 5. februar 2012 kl. 12:18 , Anonymous dagens interiør sa ...

for et lekkert bord du hadde dekket!!! håper du vil sende inn til Dagens Interiør! :)

 
Klokken 5. februar 2012 kl. 14:20 , Blogger Fru Emma sa ...

Koste meg masse! Flott bord, herlige vertinner, hyggelige bloggedamer, god mat og fiiiiine gaver! Håper vi ses snart:-)

 
Klokken 5. februar 2012 kl. 14:51 , Blogger TheaJ sa ...

Det så utrolig kos ut!!! Og FOR et NYDELIG hjem du har. sukk.. Her må jeg følge med videre;)

 
Klokken 5. februar 2012 kl. 20:00 , Blogger 24 sa ...

takk for i går. Kjempe koslig.
Kjekke damer. Og sporty gjort av deg å la oss komme inn i din flotte heim :)

kanskje dåke må ta ein stord tur neste treff ? vi lurer på å få i gang eit om ikkje så alt for lenge.

Henriette

 
Klokken 5. februar 2012 kl. 20:16 , Blogger HjemmeKos sa ...

Knallgøy- rett og slett ;)
Dere er gode !!!

 
Klokken 5. februar 2012 kl. 22:51 , Blogger marie sa ...

Selvsagt kommer vi. Stord er jo rett borti gata.

 
Klokken 6. februar 2012 kl. 14:20 , Blogger Martha sa ...

hei :)
Vi har vært flinke til å treffes her i stavanger/sandnes på treff..det er superkjekt..
Virker som dere hadde det helt topp!!
Klem fra meg:)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden