mandag 6. februar 2012

Bloggtreff del 2 - disse sponsorene satte gulkant på dagen

Da jeg fant ut at jeg hadde lyst til å arrangere bloggtreff så jeg ut at det var lurt å få med seg noen på laget. Veronica, min søte og bloggende barselklubbvenninne, var et selvsagt valg. Makan til driftig dame. Hun har hatt ansvar for å skaffe sponsorer og har fått god hjelp av flere av de andre damene.

Amundsen Spesial i Haugesund  stilte velvillig opp med te og sjokolade. De fikk også med seg to av sine samarbeidspartnere, Falby og Tante Pose som gav oss henholdsvis gavekort på 200 kroner og deilige karameller. Heldige oss!





I tillegg gav Amundsen en gave til en av oss. Silje var så heldig å vinne den, så der blir det snart gavedryss og muligheter til å vinne både eyecandy og gangodt.

Fra Ølen Møbel hadde Silje fått en lekker gave til oss alle. Tre ruller Washabi-tape og en nydelig ring fra TineK. Det var fasinerende å se hvordan voksne damer hvinte over å få tape. Virkelig en innertier blandt bloggedamer.


I Vedavågen, på Karmøy, ligger det en flott butikk som heter Fru Dagmar & ME. Jeg oppdaget den ved en tilfeldighet da jeg var på kjøretur med lillebror for en stund tilbake og han bare måtte ha pupp NÅ. Så jeg svingte innom og fikk låne en plass i sofaen, fikk slått av en hyggelig prat og sett på alle godsakene. Så da Sofie med S fortalte at hun hadde fått tak i gave fra dem var jeg veldig spent. Og det med rette. Lekker såpe (nå skal jeg lukte godt, dere) og et sinkfat fra Ib Lauritsen. Sinkfat får man aldri nok av. I alle fall ikke jeg.


I høst kom en av mine favorittbutikker til byen. Søstrene Grene. Det er ikke få brune papirposer jeg har båret hjem siden den gang. Derfor var det ekstra stas at de ville være med på laget. Lekker hvit skål med trelokk, sugerør med hull i begge ender og bolsjer. Sistnevnte forsvinner før jeg får sukket for meg.


En av våre treffdeltagere driver butikken fru Emma.no. Hun bidro med vårlig lykt til oss alle og en gavedryss pakke som Helene i Snikkerbuo var så heldig å vinne. Hold øynene åpne for lekkert gavedryss der i nær fremtid.


Silje hadde fått Storeys til å gi en rull av tapeten Plank til hver av oss. Morsom tapet som jeg grubler på hva jeg skal bruke til.


Indiska, Haugesund (endelig kom favorittkjolebutikken til  byen), InDesign og mammabutikken.com gav alle flotte gavedrysspakker. Første gavedrysset er allerede lagt ut hos Snikkerbuo. Det er Indiska som er først ut. Stikk innom og ta lodd!


Alle disse var med på å sette gullkant på dagen sammen med de kjekke jentene som var på treffet.

Tusen takk alle sammen!


Etiketter: ,

11 Kommentarer:

Klokken 6. februar 2012 kl. 18:23 , Blogger Unknown sa ...

Hørres ut som en kjempe fin aften..nesten som julaften jo ;o)))

Nyt kvelden ;o)

klemmer Elisabeth ;o)

 
Klokken 6. februar 2012 kl. 20:55 , Blogger Hogstadvika sa ...

Hei!
Fant bloggen din via Rogalandbloggerne på fb! Så koslig blogg:) Og så kjekt med bloggtreff!!!:) Gleder meg til å følge deg videre:)

Anne Marie:)

 
Klokken 6. februar 2012 kl. 21:43 , Blogger linn sa ...

så heldige me var! utruleg flotte sponsorgåver!

og takk til deg som opna heimen din for oss! du er verkeleg ei dame med stort hjarte, det kjentes med ein gong ein fekk foten innanfor døra :)

ser fram til å følge med på bloggen din fram til neste treff ;)

-linn

 
Klokken 6. februar 2012 kl. 22:51 , Blogger Pink lady sa ...

Jøss! Her hadde dere fått mange flotte sponsorer og flotte gaver!

Ønsker deg en herlig uke!

Klem Pink lady

 
Klokken 6. februar 2012 kl. 23:08 , Blogger Unknown sa ...

Fantastiske premier og goodiebags dere fikk med dere:)
Så gøy ♥
Jeg bare eeeelsker ringen fra TineK:)

Ha en fin kveld;)

 
Klokken 7. februar 2012 kl. 06:09 , Blogger Mrs Bell sa ...

Åhhh så masse fint dere fikk:)

Kjempe fin blogg, her kommer jeg gjerne igjen!
Klem Anne Bente

 
Klokken 7. februar 2012 kl. 11:07 , Anonymous Sulvis sa ...

Dette så utrolig koselig ut! Jeg skulle nesten ønske jeg bodde på andre sida av landet nå. :)

 
Klokken 7. februar 2012 kl. 11:33 , Blogger modernestil sa ...

Kjekt du er med på give away`en min:) og ang skriften så heiter den impact label og den finner du på www.dafont.com
Ha ein goe tirsdag. Klem

 
Klokken 7. februar 2012 kl. 11:36 , Blogger tonje boganes sa ...

Heldige dere!
Kjekt å oppdage en ny rogalandsblogger :)
Ha en fin dag.
Klem

 
Klokken 7. februar 2012 kl. 11:49 , Blogger Johanne Brekkevold sa ...

Imponerende sponsor-gaver :) Litt sjalu må man få lov til å være ;) Takk for barneloppis gaven vi fikk før helgen, en hyggelig overraskelse!

 
Klokken 7. februar 2012 kl. 13:24 , Blogger Veronica sa ...

Flotte bilder av goodie'ene! Takk for det ærefulle oppdraget. Var veldig kjekt og jeg ble veldig fornøyd med alt.

klem

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden