torsdag 2. februar 2012

Gulnet furu - ja takk!

Ikke heltt en overskrift som pirrer, men alle overskrifter trenger ikke å være en turn on.

For en tid tilbake fant jeg en slags kommode hos bruktbutikken på søppelplassen. Uten bein og sansynligvis med en karrier som barnehagekommode. Planen var først å male den hvit og sette hjul på den, men i går, da jeg skulle finne ut hva jeg trengte av skruer og stæsj fant jeg ut at den skulle få stålbein, en kattevask og en omgang med plasterrens for å ta bort skjemmende klistremerker.

Lattmanns-styling, på en måte. Men bloggaren sjøl ble særdeles nøgd. Husets herre også. Han hadde nemlig vunnet anbudsrunden på malerjobben.

Kommoden har fått plass i huset i hagen.



Mannens hjemmesnekra benk er også klar. Den er 3,5 meter lang og to stykker kan ligge anføtes i den. Det første overnattingsbesøket har allerde vært der.



Jeg har prøvehengt en engelskplansje på veggen. Farmyard in autumn. Mulig den skal flytte, men foreløpig får den henge.



Ingenting er som et prosjekt som går kjappere enn man tror.

Etiketter: , ,

6 Kommentarer:

Klokken 3. februar 2012 kl. 18:17 , Blogger Aase sa ...

Fin blogg.

 
Klokken 3. februar 2012 kl. 20:51 , Anonymous Anonym sa ...

Ble fin med latmanns-styling syntes jeg :) Flott benk, flink mann :)

 
Klokken 3. februar 2012 kl. 23:03 , Blogger Veronica sa ...

Godt du fikk snappet den til deg! Ble jo skikkelig stilig med litt frufriis-tryllestøv:-)

 
Klokken 4. februar 2012 kl. 11:39 , Blogger Karianne Vikse sa ...

Hei hei. Lykke til med bloggtreffet i dag. Såg bilde av deg og Veronica i vi bygger nytt avisen. Kjempe flott initativ fra dere, jeg hadde veldig gjerne vært der, men tiden strekker ikkje til i dag. Gjerne vi kan ta det på kveldstid neste gang? Stor klem fra Karianne. Hils alle de flotte bloggdamene.

 
Klokken 4. februar 2012 kl. 17:03 , Blogger Anne sa ...

Tusen takk for en fantastisk kjekk dag i et veldig fint hjem, gleder meg til neste gang... ;-)) (for det blir vel det ???)

 
Klokken 4. februar 2012 kl. 21:03 , Blogger Whitebite sa ...

liker:)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden