onsdag 8. februar 2012

NIB-utfordring - vårlig vegg

NIB har ny utfordring på gang og denne gangen hadde jeg ikke tenkt å delta. Ikke før jeg tok en titt på restlageret med pompoms etter lørdagens treff. Den isblå fargen fikk meg på tanken om at jo, dette var da vår. Og med tanke på at jeg fikk med meg det lekreste sidebordet hjem fra brukthandelen i går (hos Affi, for de som er lokalkjente) var plasseringen av vårveggen klar. (Et annet aspekt var at vi knapt har en eneste ledig vegg i stua, vi satset på vinduer.) Vi har heller ikke smartpanel i huset, dog har vi smartpaneltak i annekset.





Og selv om innlegget er vårlig vegg må jeg bare vise noen nærbilder av hjertebankbordet. Jeg så det fredag og tenkte at det var ikke perfekt. Men så angret jeg så veldig og da jeg kom i går ventet det på meg.



Sjekk den perfekte fasongen. Og sovende lillebror utenfor vinduet.



Forelska!


Klar for mer vårlig vegginspirasjon? Sjekk her!

Etiketter: , ,

17 Kommentarer:

Klokken 8. februar 2012 kl. 17:22 , Blogger Unknown sa ...

Åhr! Det bordet var kanonfint!
Alt for lenge siden jeg var på Affi nå altså.. kanskje jeg burde ta en tur!
Er jo alltid behov for sånne småbord? hihi.

Kjempe fine bilder nedover her, og skjønneste lillebror <3

Ha en fin ettermiddag, håper browniesene ble vellykket ;)

 
Klokken 8. februar 2012 kl. 17:54 , Blogger Ingeborg sa ...

Så nydelige bilder, og bordet er jo bare kjempefint:) Liker bloggen din godt, la meg til som følger, og så legger jeg bloggen til favorittene.

 
Klokken 8. februar 2012 kl. 19:02 , Blogger Lisette sa ...

Super Kult, marie! Likte lampen og bordet, og ikke minst sofaen;)

 
Klokken 8. februar 2012 kl. 19:29 , Blogger Lene sa ...

For en herlig vinkel det første bildet er tatt i. Virkelig lekkert!

Flott uttrykk!

Legger meg til som følger hos deg jeg, for her liker jeg meg godt :)

 
Klokken 8. februar 2012 kl. 20:05 , Blogger KROnPRINSESSENE sa ...

Likte veldig godt bilde 3!
Nydelig sol i dag ;)
Og herlige pom poms...
Lykke til.
Klem May Helen

 
Klokken 8. februar 2012 kl. 20:14 , Blogger Unknown sa ...

herlig bidrag! bordet var rått, og pompongene en fin og frisk kontrast :)

 
Klokken 8. februar 2012 kl. 20:35 , Anonymous Anonym sa ...

åååååh, jeg LIKER!!!
Nydelige teakbord og herlige
pomponger i skjønneste fargen!!

Masse lykke til! :)

KLEM

 
Klokken 8. februar 2012 kl. 20:47 , Blogger tonje boganes sa ...

Nydelig bidrag! Likte veldig godt det tredje bildet!
Klem Tonje

 
Klokken 8. februar 2012 kl. 21:17 , Blogger I`Døsset sa ...

Fantastisk flott og virkelig inspirerende.

 
Klokken 8. februar 2012 kl. 22:36 , Blogger Anne sa ...

Fint bord!!!

 
Klokken 9. februar 2012 kl. 01:18 , Blogger Hauge sa ...

Ser ut til at eg må få meg kveldsarbeid, slik at eg kan vers med i kampen om godbitane hos Affi! Fint bord og fin vegg!

Ha ei framleis god veke!!

 
Klokken 10. februar 2012 kl. 11:53 , Blogger Unknown sa ...

Flott bidrag! Liker fargene dine; brunt og lyseblått = favorittsammensetningavfarger!:)

//Beate

 
Klokken 10. februar 2012 kl. 14:36 , Blogger Rita sa ...

Nydelige bilder! Stilig bord også, flink du er til å finne bruktting!

 
Klokken 16. februar 2012 kl. 19:58 , Blogger deasogmia sa ...

Gratulerer med finaleplass! virkelig fortjent! nydelige bilder.

 
Klokken 16. februar 2012 kl. 21:00 , Blogger Tine i Rosablokken sa ...

Det var jaggu et perfekt bord, og en faaaaantastisk vårvegg. elsker den!

 
Klokken 18. februar 2012 kl. 23:35 , Blogger siri ore elle sa ...

Hei på deg!!

Kjempefin vårlig vegg!! Har vært inne og stemt, på deg!! Lykke til!!
Takk for at du var innom bloggen min:-))))

Klem Fru Samuelsen:-))))

 
Klokken 21. februar 2012 kl. 15:35 , Blogger Katrine Anita sa ...

For et kupp det bordet er! Vakre bilder. Klem

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden