tirsdag 7. februar 2012

På kjøretøyet skal godtfolk kjennes

I høst fikk jeg tak i en flott dukkevogn til lillebror i brukthandelen. Dukkevogna minnet meg om en min lillesøster hadde da hun var barn og kostet den nette sum av 30 kroner.

Siden lillebror ikke har vært helt stødig til beins før de siste ukene har vogna blitt oppbevart i kjelleren, men nå som ha, bokstavlig talt, står støtt på egne bein er den et supert kjøretøy. vanligvis kjører han rundt på biler, fisherprice-dyr eller baller, men jeg tenkte at han kunne få komme i kontakt med sin faderlige side og har sydd pute og dyne til ham. Med scotere. Perfekt for en liten mann (eller mammas baby som han jo fortsatt er).





Og oppi vogna ligger Bø og Bæ. Ja, når vognføreren ikke tipper dem opp ned, da.



Og mors mesterverk av den vanskelige sorten.

Etiketter: , ,

10 Kommentarer:

Klokken 7. februar 2012 kl. 15:52 , Anonymous Anonym sa ...

Herlig vogn, for bare 30 kr? :D
Det er slike funn man virkelig
blir glad for!!

Søteste guttungen og kjenner til
det med leker som flyter litt... *smile*
Har nettopp hatt ryddesjau her sammen
med mellomste. Han er flink og hjelper til! ;)

Klem til deg!
:)

 
Klokken 7. februar 2012 kl. 16:28 , Blogger KROnPRINSESSENE sa ...

Så herlig! Både bildene, vogna og ikke minst gutten er :)
Litt av ett kupp du gjorde...
Jeg må bli flinkere til å oppsøke bruktbutikker!
Ha en fortsatt fin dag.
Klem May Helen

 
Klokken 7. februar 2012 kl. 18:05 , Anonymous Anonym sa ...

Kjempe fin vogn, og nydelig gutt så klart :)

 
Klokken 7. februar 2012 kl. 18:50 , Blogger Torunn sa ...

For en stilig pute :D
Og en herlig gutt som begynner å bli stor!

 
Klokken 7. februar 2012 kl. 19:30 , Anonymous Anonym sa ...

Kjempestilige vogn og sån ein skjønn gutt:)

 
Klokken 7. februar 2012 kl. 21:11 , Anonymous veronica sa ...

Du er bare en mester på loppis!

 
Klokken 7. februar 2012 kl. 21:14 , Blogger marie sa ...

Noe skal man være god til, Veronica.

 
Klokken 7. februar 2012 kl. 23:04 , Blogger dryss sa ...

Å, så koselig den var! Kupp!

Så kjekt du er med på min giveawayen min! og kjekt å finne bloggen din! Fiin uke til deg!

 
Klokken 8. februar 2012 kl. 11:50 , Blogger Annfrid sa ...

Kjekt å se på bloggen din, legger meg til hos deg så kan jeg komme tilbake her hos deg.

Klem Annfrid

 
Klokken 16. februar 2012 kl. 23:24 , Blogger ★ Leonore ★ sa ...

Herlig innlegg, på alle måter!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden