mandag 2. april 2012

Piano i stuen

Ja, det har vi. Pianoet kommer fra en av byens barnehager. Mamma jobbet der og de skulle kvitte seg med det og mamma ville gjerne ha det. Så overtok vi det. Ingen oss kan spille noe særlig, eller, mannen og ungene kan stotre seg gjennom Glade jul. Og lillebror holder stadig konserter. Han har nok kjempetalent. Det er i alle fall som musikk i mine umusikalse ører. Knis.

Jeg liker pianoet, jeg, selv om det er mer en pyntegjenstand enn bruksgjenstand hjemme hos oss.



Oppå pianoet står den flotte corokiaen som jeg har fått av Hjemmekos og fru Emma og på veggen der er en yngre versjon av mannen og meg.

Etiketter:

5 Kommentarer:

Klokken 2. april 2012 kl. 09:53 , Blogger Frk.Fryds Hverdagsgleder sa ...

Veldig flott piano :)

Ha en strplende påske!

 
Klokken 2. april 2012 kl. 13:05 , Blogger Banebakken sa ...

Nydelig!
Jeg vil også ha et piano,
har ikke tenkt å spille på det
- det skal bare få stå der å være
fint...
: )

Når jeg får et større hus!

GOD mandag!

 
Klokken 2. april 2012 kl. 14:20 , Blogger Frk.Virrum sa ...

Piano må til om man skal kunne si man har et møblert hjem. Vertfall i Haugesund! (Hadde ei tante derfra, som alltid sa det...)

Har arvet et tungt, flott piano, men foreløpig står det på lager. Huset mitt har for mange smale trapper. Dessverre. Så, skal pianoet inn, må vi flytte.

God påske!

 
Klokken 2. april 2012 kl. 20:11 , Blogger Fine Friminutt sa ...

Flott piano! Vi har også et piano som er mest til pynt:) har så lyst til å lære meg å spille det skikkelig. Elsker å høre andre spille - OG det er jo også en god grunn til å ha piano. Må bare sørge for å ha venner eller familie som kan spille skikkelig:) Ha en fin kveld!

 
Klokken 4. april 2012 kl. 00:35 , Blogger Elisabeth, innerst i veien sa ...

Staselig med piano i stua. Og om dere ikke kan spille på det fullt ut, så kan kanskje noen gjester. Og med noen rytmeinstrumenter så blir det fullt orkester. :-)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden