søndag 14. oktober 2012

Enkelt

Søstrene Grene har skinnstjerner i ulike farger til rett over tieren for to. Med sytråd og en vase full av plommegreiner ble det fin pynt på bordet. Billig og enkel moro.

 
Noen av greinene hadde fortsatt plommer på. Villplommer som ikke smaker særlig godt. Men det tar seg pent ut der jeg henger, synes jeg.

 
Ikke for å klage på sola, men det er nesten helt umulig å ta gode bilder i stua vår for tida. Enten lager sola store skygger eller så lager skumringen kornete bilder. Man kan ikke få alt her i livet, så vi får nyte de nydelige høstdagene så lenge det varer.

 

Etiketter:

8 Kommentarer:

Klokken 14. oktober 2012 kl. 19:57 , Blogger 24 sa ...

så fin pynt :)

nyt sola Marie :) håper vi har den leeenge. Synst bildene dine har eit fint lys!

HENRIETTE

 
Klokken 14. oktober 2012 kl. 21:52 , Blogger Elisabeth, innerst i veien sa ...

Enkelt og flott. Kult med de plommene som fortsatt hang på.

 
Klokken 15. oktober 2012 kl. 00:11 , Blogger Villa Oss sa ...

Så dekorativt og fint :)

 
Klokken 15. oktober 2012 kl. 09:46 , Blogger smileull sa ...

Og der fikk jeg enda en ting å sette på handlelista hos Søstrene Grene... Hjelp! Godt greiner er gratis... ;-)

 
Klokken 15. oktober 2012 kl. 11:21 , Blogger Fru Usken sa ...

knallane fint! såg nesten litt julete ud...men bare nesten..;) litt sånn høst - på vei mot jul - å d passe jo perfekt;)
klem:)

 
Klokken 16. oktober 2012 kl. 10:23 , Blogger Høytrykk sa ...

Noen sånne stjerner har jeg kjøpt også. Enkel og grei pynt.

Ha en fin dag!

 
Klokken 16. oktober 2012 kl. 20:41 , Anonymous Malin sa ...

Heia!

Nå er jeg heeelt ny på bloggen din og har lest i ca 5 min. Ble videresendt fra den gamle bloggen din, etter å ha søkt meg frem til interiørblogger som ikke viser shabby chic-stil. Det er ikke lett skal jeg si deg! Men så kommer grunnen til at jeg kommenterer! Leste på den gamle at du trengte hjelp til å huske på å sette Snøklokker! Har du husket det nå? :)

 
Klokken 20. oktober 2012 kl. 13:59 , Blogger Kari Anne Marstein sa ...

ser at det blir Søstrene Grene-tur på meg til uka gitt ; )

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden