lørdag 11. februar 2012

Selskapslek for voksne damer, på en måte

I forbindelse med planleggingen av forrige ukes treff var flere av mine venninner på nippet til å bli interiørbloggere. Bare for å få være med på festlighetene og få en goodiebag. De spøkte med at de skulle samle bilder fra andres blogger og lage sin egen interiørblogg. Fint med kreative venninner. Knis.

Siden det var min tur å ha venninneklubb torsdag fikk jeg en lys ide og sendte ut sms om at hver av dem måtte sende meg to positive ord om samtlige klubbvenninner. Det ble mange nysgjerrige damer og mange fine ord. Ord som skulle brukes i Klubbtreffets goodiebag. Jeg hadde nemlig funnet ut at jeg skulle gjenskape et bloggtreff for damene. Med identisk bordpynt, en liten tale, goodiebags og samme meny. Pastaalat og brownies a la Silje. Men vi droppet interiørinspirasjonen og pressebesøket og gikk for god, gammeldags prat.


Siden det var veninnetreff var bloggnavnene fra bloggtreffet byttet ut med venninnenavn.


Og på hver stol lå det en goodiebag. Posene er sponset av Søstrene Grene i Haugesund. Jeg spurte pent om å få kjøpe, men fikk de gratis.


Inni posene var det hjerte sponset av mariefriis.


Positive ord ( veldig kjekt å ha godordene samlet til en regnværsdag) sponset av gode venninner og en slikkepinn sponset av min mann. Det er han som tjener penger for tiden.


En finfin vri på den  vanlige klubben som det faktisk, i disse dager er seksten år siden vi startet (eller sytten, tja, tiden går fort).

Etiketter: , ,

17 Kommentarer:

Klokken 11. februar 2012 kl. 15:28 , Blogger Lene sa ...

Så koselig, og for en super ide å overraske venninnene sine sånn.

Kan tenke meg de var fornøyde :)

 
Klokken 11. februar 2012 kl. 15:34 , Anonymous Anonym sa ...

KjempekosLig laga til:)

 
Klokken 11. februar 2012 kl. 16:29 , Blogger Unknown sa ...

Herlig, veldig fin overraskelse :)
God lørdag!

 
Klokken 11. februar 2012 kl. 16:46 , Blogger tonje boganes sa ...

Så koselig. Og overraskende for dem :)

Ha ei fin helg
Klem

 
Klokken 11. februar 2012 kl. 17:29 , Blogger Ella sa ...

En super ide, og kan tenke meg kvelden ble vellykket med fornøyde klubbdamer :)
Ha en fin fin lørdag, klem fra Ella

 
Klokken 11. februar 2012 kl. 17:33 , Blogger Hauge sa ...

Nydeleg! Du inspirerer meg! Slikt treff vil eg og arrangera!! :)

 
Klokken 11. februar 2012 kl. 17:42 , Blogger Ingrid Louise sa ...

Så utrolig artig!!
Blir ny vri neste gang jeg skal ha jentene på klubb!! Supert at du deler opplevelsen!!
klm ingrid l

 
Klokken 11. februar 2012 kl. 19:34 , Blogger Høytrykk sa ...

Så fint gjort! En bra venninne du!

 
Klokken 11. februar 2012 kl. 19:36 , Blogger No55 sa ...

Så koselig!!

 
Klokken 11. februar 2012 kl. 19:39 , Blogger linn sa ...

heldige dei som har ei så fin og kreativ klubbvenninne :)

håpar du nyt gode dagar med dine,
og at nokre av morsdagsønskene går i oppfyllelse ;)

-klem

 
Klokken 11. februar 2012 kl. 19:40 , Blogger Rene Linjer sa ...

Fantastisk ide fra en snill venninne! Spørs om jeg ikke må kopiere den en gang:-) Fortsatt god helg.

 
Klokken 11. februar 2012 kl. 19:48 , Blogger Linnéa sa ...

Så koselig å stelle i stand slik :)
Fin lørdagskveld til deg!

Klem Linnea

 
Klokken 11. februar 2012 kl. 20:56 , Blogger Susanne/Changes sa ...

Så koselig!!
Flink du er :-)

 
Klokken 11. februar 2012 kl. 21:04 , Blogger Vivvi sa ...

Såå koselig!! Tenker venninnene ble kjempeoverrasket og glade :)
Knallgod ide, som helt sikkert kommer til å bli kopiert av meg :)

 
Klokken 11. februar 2012 kl. 22:23 , Blogger Med et lekent sinn / With a playful mind sa ...

så koselig! Jeg blir så glad av å se din hjertevarme ;) Bloggtreffet høres også utrolig gøy ut! Skulle ønske jeg kunne ha vært med. Grattis med nytt bord og dukevogn. Hadde LETT tatt de med meg hjem jeg også. Hjertebank!

Til lykke med morsdag i morgen!

 
Klokken 12. februar 2012 kl. 13:24 , Blogger Veronica sa ...

Du fortsetter med å imponere meg!

 
Klokken 12. februar 2012 kl. 20:37 , Blogger Hobbybruket sa ...

Dette hørtes virkelig hyggelig ut og ga meg noe å tenke på til jeg skal ha neste venninnekveld. Jeg likte spesielt godt kortene med de gode ordene. Håper du har en riktig fin kveld. :0)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden