tirsdag 10. april 2012

Femten minutter mentalhygiene

Da vi besøkte svigers i feriehuset på øya i havgapet i påsken var jeg temmelig trøtt og sliten. Syk lillebror som bare ville sove oppå mammaen og dett i desen Marie. Ingen god kombo. Så da jeg fikk anledningen til å ta meg en liten rusletur med kamera helt alene var jeg kjapp på beina.

Turen gikk 200 meter fra svigershuset. Til huset på toppen av bakken hvor ungene er helt sikre på at det spøker. Jeg tror ikke på spøkelser og kunne godt tenke med innboet i det tomme huset. Ja, for man kikker selvsagt inn vinduene i ubebodde hus.







Selvportrett. Sjekk mine lange ben.


Mine føtter og sauskit. Godt selskap.


Det er utrolig hva femten minutter mentalhygiene kan utrette. Deilig!

Etiketter:

7 Kommentarer:

Klokken 10. april 2012 kl. 09:02 , Blogger takhøyde sa ...

Flotte bilder!!
Er veldig misunnelig på dine lange, lekre ben....;)))
klem Heidi :)

 
Klokken 10. april 2012 kl. 09:07 , Blogger Malin sa ...

Jeg har min mentalhygiene i dag, etter først ferie, så sykdom så påskeferie var det litt godt og kunne levere ungene i barnehagen og bare gå hjem og nyte stillheten litt...!

Ha en fin uke!

 
Klokken 10. april 2012 kl. 14:08 , Blogger Johanne Brekkevold sa ...

Ja, der er jeg enig! I dag har jeg endelig fått noen timer alene, i påska har jeg jobbet nesten hver dag. Så nå var det påtide å slappe av litt.

 
Klokken 10. april 2012 kl. 14:08 , Blogger Johanne Brekkevold sa ...

Flotte bilder Marie!

 
Klokken 10. april 2012 kl. 14:50 , Blogger Gunhild sa ...

Mentalhygiene ja. Så viktig å bevare- men innimellom vanskelig å prioritere... Nydelige bilder og veldig koselig å oppdage bloggen din :)

 
Klokken 10. april 2012 kl. 21:46 , Blogger Brit Strikkenerd sa ...

Vakkert resultat etter kun 15 minutters mentalhygiene:)

 
Klokken 12. april 2012 kl. 20:52 , Blogger Veronica (Villa Wegner) sa ...

Flotte bilder!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden