lørdag 5. mai 2012

Sol ute, sol inne

Hele vestveggen vår er vinduer. Fra gulv til tak. Man trenger ikke å være rakettforsker for å skjønne at det blir varmt når sola står på. Spesielt sommerstid når det er generelt varmt, men også andre solrike vår- og høstdager.

Jeg er allergisk mot gardiner, persinner og alt annet som kan ødelegge mine fine, listeløse vinduskarmer, så etter noen års tankearbeid fikk vi utvendig solavskjerming. Screen. Fantastisk deilig!


Solavskjermingen styres trådløst.




Spiseplassen er klar til varmt vær, solskinn og late dager. Og blomsterkassene skal vi så i neste uke. Ringblomster, sukkererter og erter.


Etiketter: ,

8 Kommentarer:

Klokken 5. mai 2012 kl. 17:42 , Blogger Unknown sa ...

Det har vi også tenkt på! Genialt! Hvilken forhandler har dere brukt?

 
Klokken 5. mai 2012 kl. 17:49 , Blogger Annfrid sa ...

Det så jo genialt ut, forresten skikkelig stilig hus dere har.
God helg!

 
Klokken 5. mai 2012 kl. 17:56 , Blogger Frk.Virrum sa ...

Smart...diskret..og tusen millioner ganger bedre enn gardiner! Også gardinallergiker.
:-)

 
Klokken 5. mai 2012 kl. 20:10 , Blogger Anne sa ...

Så lurt!!!

 
Klokken 5. mai 2012 kl. 21:22 , Blogger linn sa ...

så diskret og fint!

eg styrer med det same om dagen, men det blir nok noko innandørs...

eg likar forresten så godt det vindauge! :)

 
Klokken 5. mai 2012 kl. 21:53 , Blogger Min lille interiør og hverdags dagbok sa ...

Takk for tipset,den der likte jeg godt ☺ Fin lørdags kveld til deg ☺

 
Klokken 6. mai 2012 kl. 16:34 , Blogger Myke minutter sa ...

Vi har samme problemet, med vinduer på hele den ene siden av stuen blir det bakerovn inne om sommeren! Spørs om vi ikke også må vurdere solavskjerming, takk for tips. Ha en fortsatt super søndag! Klemmer

 
Klokken 6. mai 2012 kl. 18:57 , Blogger Tone sa ...

Vi har også det problemet, stoooore vinduer og veldig varmt, har foreløpig lameller, og en stk kjølepumpe :)) Men det var jo genialt med utvendige solgardin:))
Fin uke til deg , klem
Tone

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden