mandag 27. august 2012

Den følelsen

Da jeg våknet i dag kjente jeg det. Det var kjølig på soverommet. Friskt kjølig. Bare føtter ble byttet ut med strømpebukse og det var jeg glad for da jeg trillet på sykkelen min til jobb. Det lå nemlig noe i lufta. Årets vakreste eventyr. Friskt, kjølig og det beste i vente. Regn som pisker på ruta, vind som vender hagen opp ned. Støvler. Støvler og kjole er så herlig! Mørke kvelder, flere stearinlys enn i en katolsk messe og varm sjokolade. Ingen dårlig samvittighet for alt man burde gjort ute. Hvem vil være ute over lengre tid, liksom? Nei, nå er det tid for bok, blad og spill. Og Gullrekka på NRK. Høsten er kommet!

Spor av høst. Inne og ute.















Den følelsen. Høstfølelsen!

Etiketter: , , ,

11 Kommentarer:

Klokken 27. august 2012 kl. 19:14 , Blogger Lunamon sa ...

HEEERLIG, elsker de kalde klare dagene om høsten. Skogen og fjellet finnes ikke vakrere noen gang enn nu. O'lykke!

 
Klokken 27. august 2012 kl. 19:22 , Blogger 24 sa ...

enig med deg , hausten er ei herleg tid. Men eg må innrømme at eg synst hausten og er kjekk til trening og turar i skog og mark, så litt utetid blir det nok :)

ha ein fin kveld :)

henriette

 
Klokken 27. august 2012 kl. 19:56 , Blogger Elisabeth sa ...

Høsten er flott! Det er bare overgangen som er litt vrien syns jeg. Å slippe taket i sommer´n. Akkurat i dag har det vært sommerdag, her på min kant.

Første besøk innom deg. Må skrolle litt videre. Tudeloo!

 
Klokken 27. august 2012 kl. 20:44 , Blogger Venke Synnøve sa ...

Herlige bilete! Ja,blir godt med haust! Håpe ann blir fin,lun og med maange fine fargar :)
Ha ein flott haust!

 
Klokken 27. august 2012 kl. 20:48 , Blogger Frk.Fryds Hverdagsgleder sa ...

Ja det var jammen meg friskt og herlig i dag morges :) Nydelige bilder du tar :)

 
Klokken 27. august 2012 kl. 21:17 , Blogger Linda - HJERTEHUSET sa ...

Elsker høst ♥

 
Klokken 27. august 2012 kl. 21:24 , Blogger Fru Eikje sa ...

Du tar helt fantastiske bilder!

Høsten er min favorittårstid! Gleder meg spesielt til denne høsten siden jeg er hjemme i permisjon i år og kan nyte mørke morgener inne med minsten :)

 
Klokken 27. august 2012 kl. 21:29 , Anonymous Ellen sa ...

Sånn følte jeg det litt her hos oss i dag og. Vi måtte ta på jakke da vi gikk til barnehagen, og det var litt surt. Vurderte faktisk om minsten skulle hatt en liten lue ;)
Liker høsten jeg og, fin tid! Klem e

 
Klokken 27. august 2012 kl. 22:50 , Blogger Christine's foto sa ...

Så flotte bilder Marie.
Ja høsten nærme seg med raske stormskritt.
Høsten e min favorittårstid også, med masse telys i stua, varm sjokolade og laptopen eller ei bok på i benken.

 
Klokken 27. august 2012 kl. 22:58 , Blogger Elisabeth, innerst i veien sa ...

Akkurat det tenkte jeg i dag morges, nå er høsten her. Var så kaldt.

 
Klokken 28. august 2012 kl. 10:02 , Blogger belinda hagen sa ...

Deilig beskrivelse av høsten!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden