lørdag 11. august 2012

Morgenstund

Med lillebror i hus er det få seine morgener, men det gjør ingenting når sola skinner. Vi har laget pallekarmsofa på frokosterrasen (SDS kjem i neste veke eller så) og i dag rasket jeg med meg puter, kaffen og teppe og tenkte at jeg skulle ta noen fine bilder før jeg drakk kaffen. Da jeg kom ut etter å ha hentet kamera hadde noen inntatt bildet mitt med juicglasset sitt. Siden han er så fin gjorde det ikke noe.


Her synes litt mer av pallekarmsofaen. Og finingen hadde funnet seg godt til rette.


Mammaen fikk plass i sofaen og kunne nyte kaffen sin.


Og juicglasset ble visst aldri tomt.


Fin morgen.


Etiketter: , , ,

5 Kommentarer:

Klokken 11. august 2012 kl. 22:30 , Blogger amylin sa ...

Fin sofa med fin fining i! Solskinnsmmorgener er herlige!

 
Klokken 12. august 2012 kl. 10:07 , Blogger Charlotte sa ...

Herlig stemning <3

 
Klokken 12. august 2012 kl. 10:53 , Blogger Inger Johanne sa ...

Herlege stemningsbilder! Og så fint ver da!!

Fortsatt god helg!

 
Klokken 12. august 2012 kl. 11:18 , Blogger Jane sa ...

Det var da en nydelig liten modell. :)

 
Klokken 12. august 2012 kl. 17:20 , Blogger Ruby sa ...

Kjekk disse palle-møblene :-) Og utrolig fin liten fining du har!! - Det så ut som dere hadde en skikkelig koselig morgenstund :-)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden