onsdag 24. oktober 2012

Aktiviteter for syke bloggere

Når barna er syke er jeg hjemme med dem og stuller og steller rundt dem. Ja, om de er under tolv år. Når jeg er syk er ingen hjemme med meg. Heldigvis (ro og fred er nydelig) og dessverre (jeg vil gjerne bli stullet og stelt med), vil jeg si.

I dag, da jeg lå på sofaen og drakk kaffe som jeg hadde funnet selv og nesten var ferdig med klementinen min som jeg også hadde funnet selv, fikk jeg for meg at en fin aktivitet for syke bloggere var fotosession med klementinen. Jeg slapp å løfte nevneverdig på legemet (kamera lå i nærheten) og klementinen, er i motsetning til barn, enkle å fotografere. Stille som de er.

Og når jeg første hadde fotografert klementinen kunne jeg like godt bøye meg under sofaen, finne pcen og blogge om den vakre modellen min. Ja, den var riktigt så pen, klementinen, der den lå på strå. Bare se!






Neste aktivitet blir å lese interiørblader og håpe at huset fylles av folk som vil stulle og stelle med meg. *optimist*

Etiketter: ,

7 Kommentarer:

Klokken 24. oktober 2012 kl. 16:32 , Blogger Hauge sa ...

Eg trur du må bli frisk fort som fy!! Fine bilete!

 
Klokken 24. oktober 2012 kl. 17:37 , Blogger Kvit balkong sa ...

Det er mangt som kan bli vakkert bare man finner det vakre med dem! :) God bedring! Klem :)

 
Klokken 24. oktober 2012 kl. 18:54 , Anonymous Anonym sa ...

Masse god bedring til deg!
Klem klem

 
Klokken 24. oktober 2012 kl. 19:45 , Blogger Pink lady sa ...

God bedring!

 
Klokken 24. oktober 2012 kl. 19:48 , Blogger Hobbybruket sa ...

Riktig god bedring. :)

 
Klokken 24. oktober 2012 kl. 21:49 , Blogger Susanne/Changes sa ...

Masse god bedring :-)

 
Klokken 25. oktober 2012 kl. 06:07 , Blogger Irene - Fra slott til kott sa ...

Åh.. Fikk plutselig lyst på clementin :-) og ute snør det. Kommer jo rent i julestemning. Og det er oktober.. Hjelp :-)
Hilsen Irene

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden