fredag 1. mars 2013

Helg!

Det er helg! Følelsen av fredag er den beste. Rent og ryddig (i ett par timer, i alle fall) og senkede skuldre. Stua bader i lys og jeg kikker nok en gang på møkkete vinduer og tenker at en dag skal de vaskes. En dag jeg ikke har noe annet jeg har lyst til å gjøre. Med andre ord er det lenge til.

 
 
Det planlegges kjøkkenhage og boka Merket for livet med kjærlighet leses igjen og igjen. Nydelig.



Kjærligheten til blått er vekket på ny, og aversjonen mot lysfat er over.


Og på pianoet er det vår. Nøyaktig slik som ute.


Og i garasjen driver jeg på med å rydde og selge unna det jeg ikke trenger.Jeg kaller det å kvitte seg med død kapital og å få færre ting i livet.

 

Etiketter:

5 Kommentarer:

Klokken 1. mars 2013 kl. 19:33 , Blogger Veronica (Villa Wegner) sa ...

Herlige bilder! For et fint lysfat da! Fra tigerstaden? Veldig fornøyd med min fangst fra dn garasje;-)

 
Klokken 1. mars 2013 kl. 23:46 , Blogger Barkeblikk sa ...

Så fint hos deg :-) Synes den blåfargen var beautiful! God helg til deg! Klem Monica.

 
Klokken 2. mars 2013 kl. 21:19 , Blogger smileull sa ...

ENDELIG! Kanskje gulvteppejakten min er over? For ditt var SUPERFINT – hvor kommer det fra? Er det fremdeles å få tak i? Og hva er det laget av? Mange viktige spørsmål på en gang her. Det hørtes digg ut å kvitte seg med ting i garasjen. Det skal jeg også gjøre. En dag.

 
Klokken 2. mars 2013 kl. 23:00 , Blogger marie sa ...

Smileull: Teppet er kjøpt på Living for ett år siden. De har de ikke i Haugesund i alle fall. Ullkvalitet.

 
Klokken 4. mars 2013 kl. 09:06 , Blogger Høytrykk sa ...

Fint pyntet til vår! Liker.

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden