onsdag 5. mars 2014

Bildevegg

Månedens utfordring hos NIB er Foto i interiøret. Jeg ser at jeg muligens er som noen av tenåringene jeg omgås i jobben, og ikke leser oppgaven ordentlig, men for meg trenger ikke fotominner å være av familien. Når man er glad i bøker og kunst er illustrasjoner verdige minnebærere. Bilder som gir følelsen av den gang jeg leste, den gang det hendte, den gang jeg så.

Jeg drar derfor frem dette innlegget og deltar med min tolkning av Foto i interiøret.

Jeg er veldig dårlig på å få ting opp på veggen. Ei heller er jeg særlig flink til å sove. Så da søvnløsheten fant meg i natt demonterte jeg gamle skolebøker (litteraturtekster), kuttet bilder og tekst i ruter på 12x12 cm og hang opp i trappegangen. På den veggen som i mange år har vært tom.



Nå henger både Anne Frank, dikt av Kolbein Falkeid og ulike illustrasjoner på veggen. Alle i en brun-gråtone som passer perfekt hos oss.


Favorittbildet er hånden som holder på spaden. #denfølelsen


Og siden mine kastelystne kollegaer har ryddet enda mer hadde jeg med en bærepose med bøker som skal få nytt liv som et eller annet hjemme hos oss. #skrotnissen


Etiketter: ,

6 Kommentarer:

Klokken 6. mars 2014 kl. 01:10 , Blogger nr.15 sa ...

Så lurt og så dekorativt :-)
Godt søvnproblemer kan være godt for noe ;-)
Nattaklem ★

 
Klokken 6. mars 2014 kl. 10:26 , Blogger Lite hi sa ...

Så utrolig flott det ble i trappeoppgangen din! :) Og for en stilig kurv! Hehe

Klem fra Lite hi

 
Klokken 6. mars 2014 kl. 10:34 , Blogger frøkenliten sa ...

For en god idé!! Ble kjempetøft :) Du e flinke!

 
Klokken 7. mars 2014 kl. 18:50 , Blogger Siddis back home sa ...

Så kreativ du er! god helg!

 
Klokken 9. mars 2014 kl. 23:07 , Blogger detgoderom sa ...

Dette var flott og oppfinsomt, kanskje stel eg ideen ein gong, om eg får plass :)

 
Klokken 8. april 2014 kl. 18:46 , Blogger  (eddas) sa ...

Kjempefint :) Ikke mye familiebilder her heller....fin kveld!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden