tirsdag 2. desember 2014

2. desember

Prøvd å få et barn til å gjøre det du ønsker på et bilde? Legg på et barn og to tenåringer og du får mengder av bomskudd. Og mange blinkskudd.

Det kommer kanskje ikke som en overraskelse at årets rekvisitt er en stjerne?



- Eg kan løfta stjernå mamma!
- Eg kan hoppa med lys, mamma!
- Haha, eg romperiste, mamma!
Himmelen var i det minste vakker under hele seansen.
Og, i følge Nfoto ligger jeg fire dager foran mitt vanlige julekortskjema. Ikke verst!

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 3. desember 2014 kl. 08:49 , Blogger reSIRIkulert sa ...

hehe eg vil nå seie det er sjarmerande ;)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden