mandag 14. mars 2011

Badet

Badet vårt ble”ferdig” i fjor, men som med det meste i marieheimen mangler det ei list og to. Men jeg viser det frem likevel.

Jeg er ingen stor fan av stellebord og derfor ble det stelleplass til lillebror mellom vaskene. Helt perfekt og vi sparer gulvplass.



Jeg trodde to høyskap var nok, men jammen kunne vi trengt flere. Eller kanskje det hjelper på å rydde inni dem?



Jeg lette lenge etter speil med dill og dall på og fant det heldigvis. Og greit med krakk slik at jeg kan sitte og sminke meg. *gammel dame*


Badebiblioteket.





Etiketter: ,

5 Kommentarer:

Klokken 17. mars 2011 kl. 08:17 , Anonymous kokos sa ...

Å, det ser ut som et drømmebad! Fantastisk med så mye lys inn. :ønsker meg:

 
Klokken 17. mars 2011 kl. 08:19 , Anonymous Randi sa ...

Fiiint!

 
Klokken 17. mars 2011 kl. 08:20 , Anonymous Kristine sa ...

Hei!

Fant bloggen din via NIBs kjøkkenutfordring; flott kjøkken og hjem forøvrig!! Helt enig med deg når det gjelder stellebord på badet forresten; ikke’no særlig. Jeg har, men gleder meg nå til å kvitte meg med det når lillebror er ferdig med det (om ca. 2 år!!).

Kan jeg få spørre hvor du har fått tak i den fine tavla du har på kjøkkenet? Ser etter slik overalt, men finner ikke…

Ha en finfin kveld!!

Kristine (http://landligmix.blogspot.com/)

 
Klokken 17. mars 2011 kl. 08:22 , Anonymous Lise sa ...

Jeg sukker henført, som alltid når du viser bilder hjemmefra.

“Less is more,” forteller jeg meg selv hver gang jeg får en påminnelse om at det gamle rekkehuset vårt er for lite til å få utrettet så voldsomt mye med..

 
Klokken 17. mars 2011 kl. 08:22 , Anonymous Silje sa ...

Kjempefint bad!

Drømmer om å pusse opp badet, men økonomien setter en stopper for det enn så lenge…
Lurer på å bare male flisene, men det er kanskje ikke den beste løsningen..

Enig med deg ang stellebord, vi steller helst på gulvet eller i fanget.

Ha en fin kveld videre

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden