lørdag 22. oktober 2011

Ett år går fort

I morgen blir lillebror ett år og det skal feires stort med over tretti gjester og sammen med storesøster som ble femten år tidligere i uka. Som seg hør og bør må man ha på seg krone når man har bursdag og jeg har sydd en til ham (et prosjekt jeg har tenkt lenge på, men selvsagt ikke fikk gjort før i dag.


Har du en liten (eller kanskje en føriåring) som trenger krone til bursdagen? Jeg gir bort ei krone i valgfri farge til en av mine lesere.



For å være med i trekningen må du følgende:

1. Skriv en kommentar = ett lodd

2. Følg bloggen min på Facebook med liker - klikk her = ett lodd


Trekningen blir onsdag kveld etter at jeg har kommet hjem fra min snartur til Amsterdam.






Etiketter: , ,

33 Kommentarer:

Klokken 22. oktober 2011 kl. 17:24 , Blogger Frk.Virrum sa ...

Tar gjerne 2 lodd, øyeblikk 4 åring her i huset!

 
Klokken 22. oktober 2011 kl. 17:52 , Anonymous Nuto sa ...

Åh, jeg har jo bursdag snart, og har faktisk aldri fått krone, så det ønsker jeg meg!

 
Klokken 22. oktober 2011 kl. 17:55 , Anonymous D'Arcy sa ...

Her er det ingen som har bursdag snart, men en krone har man alltid bruk for. 2 lodd, takk. :)

 
Klokken 22. oktober 2011 kl. 17:55 , Blogger bamsemums/Wenche sa ...

Fine kronen! Ønsker deg en riktig god tur på mandag.

 
Klokken 22. oktober 2011 kl. 18:11 , Blogger lise sa ...

Jeg ble følger nummer ti, men har ingen små som trenger en krone, så jeg vil spare mine "lodd" til en annen gang. ;-)

 
Klokken 22. oktober 2011 kl. 18:15 , Blogger Jane sa ...

Nydelig krone du har sydd. Flink du er :0)
Ingen som har bursdag her før på nyåret, men en krone har man alltids brukt for :0) Slenger meg på med ett lodd jeg.

Nydelig lørdag til deg
klem klem

 
Klokken 22. oktober 2011 kl. 19:14 , Blogger Banebakken sa ...

Så morsom krone!! Min lille persille skulle så gjerne hatt en - selv om han bare er 5 måneder gammel enda. Godt å være forberedt :)

Blir med med to lodd!

 
Klokken 22. oktober 2011 kl. 19:54 , Blogger Pia sa ...

Jeg vil gjerne ha krone!

 
Klokken 22. oktober 2011 kl. 20:17 , Blogger eventyrLise sa ...

Så kul. Her fikk lillebror bare papirkrone dessverre... Så jeg vil være med, to lodd :)

 
Klokken 22. oktober 2011 kl. 20:29 , Blogger Fra huset i svingen sa ...

Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

 
Klokken 22. oktober 2011 kl. 20:30 , Blogger Fra huset i svingen sa ...

Gratulerer med barna, og ikke minst for en utrolig flott krone :-D
Her har vi akkurat feiret bursdag, men det kommer jo fler så vil veldig gjerne være med i trekningen ;-)
Trekker 2 lodd!

Klem Karianne

 
Klokken 22. oktober 2011 kl. 20:34 , Blogger salige lavendel sa ...

Det var en fin krone du har laget!

 
Klokken 22. oktober 2011 kl. 20:39 , Blogger det lange hvite huset sa ...

Jeg vil gjerne ta to lodd, da jeg har førtiåring i huset innen året er omme!

 
Klokken 22. oktober 2011 kl. 20:54 , Blogger reSIRIkulert sa ...

Supergåvedryss!!
Eg har ei prinsesse på straks 4 som kunne trenge ei bursdagskrone... :)

 
Klokken 22. oktober 2011 kl. 21:34 , Blogger Anne sa ...

Den var veldig søt :-) To lodd på meg :-)

 
Klokken 22. oktober 2011 kl. 21:48 , Anonymous Silje sa ...

Fantastisk fin krone, en slik ønsker jeg meg til en fin fyr som fyller 1 år om noen måneder. Og skulle jeg ikke vinne ønsker jeg meg et blogginnlegg om hvordan jeg kan lage bursdagskrone selv.

Silje (2 lodd)

 
Klokken 22. oktober 2011 kl. 22:05 , Anonymous Anonym sa ...

Haha, så kul krone!

Sirkus

 
Klokken 22. oktober 2011 kl. 22:19 , Blogger Inger-Lise sa ...

For en fin krone. Trekker gjerne et lodd på en sånn. :)
Grattis med krabaten som har bursdag i morgen. Håper dere har en fin bursdagshelg.
KLEM

 
Klokken 22. oktober 2011 kl. 22:23 , Anonymous Kjersti :) sa ...

Eg tar 2 lodd :)
Så fin bursdagskrune du har sydd! Eg har sydd 4 stk som me har i barnehagen der eg jobbar, men mine er ikkje så dekorerte og fine som dine. Har lurt på å på sydd ei til mi vesle prinsesse som fyller 1 år i desember. Men kanskje me har vinnarlykke og vinne ei hos deg ;) Viss ikkje må mor fram med symaskina!

 
Klokken 22. oktober 2011 kl. 22:40 , Blogger Bæsta,ka duuuu jøøøørrrr??? (sonjasside) sa ...

Den krona var stilig.Litt misunnelig på dine sykunnskaper.

 
Klokken 22. oktober 2011 kl. 23:05 , Blogger Baddie sa ...

Wow, du er utrolig kreativ. Tenk om datteren min kunne fått en sånn på sin ett årsdag til neste år. To lodd takk.

Og gratulerer så mye til minstemann!

 
Klokken 22. oktober 2011 kl. 23:12 , Blogger KROnPRINSESSENE sa ...

Gjett om den hadde blitt flittig brukt her i huset ;)
Prøver lykken med 2 lodd jeg...
Utrolig fin krone.
Håper du har det topp på tur ;)
Og ja, det første året fyker -GRATULERER med husets 1-åring.
Klem May Helen

 
Klokken 23. oktober 2011 kl. 02:00 , Blogger Tante Modesta sa ...

Åååå, for en flott krone!! En sånn ønsker jeg meg til jenta mi sin første bursdag! 2 lodd til meg og ett ønske om en deilig helg til deg:-)
Hilsen Henriette

 
Klokken 23. oktober 2011 kl. 12:08 , Blogger Hilde. sa ...

Hipp hurra, gratulerer med 1.åring i hus. Nydelig krone.Jeg er gjerne med 2 lodd. Hilsen fast leser fra Skudeneshavn. Klem fra Hildehg.

 
Klokken 23. oktober 2011 kl. 16:52 , Anonymous Henriette sa ...

Hei! Har en liten gutt som fylte 6 mnd i går - og det hadde vært så fint å pynta han med en såå flott krone når han fyller 1 år i april! :) Ha en super søndag!

 
Klokken 23. oktober 2011 kl. 22:24 , Blogger The Rose Hypnosis sa ...

Blir med og tar 2 lodd! Superfin krone! Om jeg skulle være den heldige vinner så er det prinsesser her hjemme hos meg.. :)

 
Klokken 24. oktober 2011 kl. 01:18 , Blogger Ranveig sa ...

Kjempe flotte krone du har lagt te prinsen ;-))

Blir med på trekningen av en krone, med 2 lodd ;-))


Ha ein fine tur, Bente ;-)
Klem

 
Klokken 24. oktober 2011 kl. 15:00 , Blogger Kine sa ...

Gratulerer til lillegutt! :) Jeg tar 2 lodd :-) Denne vil jeg vinne! :D goood tur

 
Klokken 24. oktober 2011 kl. 18:07 , Blogger Marte sa ...

Jeg tok på like på Facebook for noen dager side. Gutten min Petter blir 1år i februar. Så nå blir det to lodd. Hilsen Marte

 
Klokken 24. oktober 2011 kl. 21:12 , Blogger Linn Gulbrandsøy sa ...

Stilig!!! Store lillegutt har blitt 2 år og har slitt ut sine kroner som han har fått i barnehagen. Han har virkelig kronedilla, og med det samme vi får besøk er det rett opp å ta på krona;) Så med 2 lodd satser vi på ei krone som er litt mer slitesterk enn pappkronene;)
mvh Linn

http://linnblikk.blogspot.com/

 
Klokken 25. oktober 2011 kl. 19:15 , Blogger Pink lady sa ...

Hei!

Jeg tar gjerne to lodd. Det kunne vært kjekt med en krone som kunne gått på rundgang når venninnene fyller 30 til neste år!

Håper du koser deg på tur! Spennende!

Klem Pink lady

 
Klokken 26. oktober 2011 kl. 08:55 , Blogger Millemilla sa ...

Tar 1 lykkelodd og krysser fingrene:-)

 
Klokken 26. oktober 2011 kl. 18:31 , Blogger Margrethe sa ...

Jeg slenger inn en tå, om det ikke er for sent. Både tante og Julie kler rosa - om som du kan se på facebook, glitterkronen jeg ble påtredd var ikke rosa, så behovet er definitivt til stede.

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden