søndag 25. desember 2011

Vår jul 2011

Julaften ble feiret som i fjor, året før, året før det og året før. Ja, dere skjønner at julaften ble feiret på tradisjonelt vis.

Pinnekjøtt, riskrem, familie, gaver, kos, unger som ikke klarer å vente og en bråte med levende lys. Og alle ble mette i år igjen. Det blir alltid nok mat julaften.

Årets julaftenbord.







Forventningsfulle føtter i nye sko.


Og bloggaren sjøl har tatt på favorittskoene.


Og tenk. Hele familien på ett bilde. Sjeldne saker!


Og så kom nissen. Da jeg var barn var det min morfar som var nisse. Trettenåringen har tatt opp arven etter sin navnebror og er nisse for tredje gang.


Og det er ikke bare bloggdamer som gjør seg i flid med julegaveinnpakningen. Bloggerens mann kan også.



Inni den største gaven lå det lenestol til lillebror. Gjett om han var fornøyd.


Ei finfin julaften.

Etiketter: , , ,

7 Kommentarer:

Klokken 25. desember 2011 kl. 13:00 , Blogger Lisette sa ...

Kjempe fiiiine Bilder du viser til oss her;) Og for en flott familie, og sååå mange;) Du er god;) Kjempe lekkert dekket bord, Marie;) Her er man velkommen, det merker jeg! God Jul:=) Klem

 
Klokken 25. desember 2011 kl. 13:14 , Blogger Rene Linjer sa ...

Nydelig dekket bord og stilige sko du har:-) Fortsatt god jul fra meg.

 
Klokken 25. desember 2011 kl. 13:14 , Anonymous Anonym sa ...

Kjempeflotte bilder! :-)Og som alltid nydelig dekket bord! :-) Den stolen ble en hit her hos oss også!!! :-)

 
Klokken 25. desember 2011 kl. 13:48 , Blogger siwi sa ...

Så fint med hvit-pynta bord, nydelige detaljer fra naturen!!! Og skoene var jo bare lekkre...

 
Klokken 25. desember 2011 kl. 22:03 , Blogger Johanne Brekkevold sa ...

Ser ut som dere har gode juledager! Så fin stol gutten har fått. Går han? Fin innpakking fra mannen. Jeg fikk ski av min man <3

 
Klokken 26. desember 2011 kl. 10:10 , Anonymous Anonym sa ...

Flotte bilder! ELSKER skoene :)

 
Klokken 26. desember 2011 kl. 21:09 , Anonymous Marina sa ...

Knall fin vest lillebror har fått seg :) Koselige bilder, fortsatt god jul!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden