tirsdag 13. desember 2011

13. desember: Luciadebut

Hverken niåringen eller jeg har noen gang fått være Lucia med lyskrans på hodet. Utrolig, egentlig. Rent objektivt må vi jo begge være klare kandidater. Så i dag (mens lussekattdeigen stod til heving) rigget vi oss til med lyskrans og kamera for å kjenne på Luciafølelsen. Og blir det ikke Luciajobber på oss neste år så forstår jeg ingenting. Bare se hvor flotte vi er!


Og kransen gjorde seg minst like bra på bordet. Jeg tror jeg trenger flere lysholdere.


Og snart skal vi kose oss med lussekatter. Ti ulike varianter.


Ha en flott trettende desember. Over halvveis i julekalenderen.

Etiketter: ,

4 Kommentarer:

Klokken 13. desember 2011 kl. 17:39 , Blogger Skjerstad sa ...

Ja helt klart ! ;) Dere får fullbooket 13. desember neste år :) Dere var så fine og hun ligner veldig på sin mor :)

Klem fra Janne

 
Klokken 13. desember 2011 kl. 20:50 , Blogger Haust sa ...

Det er den finaste lucia-kruna eg har sett! :)

 
Klokken 13. desember 2011 kl. 21:42 , Blogger Banebakken sa ...

Så fine dere var begge to,
og det er vel aldri for sent
for Luciadebut vel??

 
Klokken 14. desember 2011 kl. 09:36 , Blogger Lisette sa ...

Såååå fine dere begge var i går:=) Og fine lussekatter, de smaker så godt:=) Ha en god onsdag, i dag skal vi på nissefest i barnehagen....

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden