fredag 2. desember 2011

2. desember: Enkle hjerter (SDS) og en vinner av Fru Emmas gave

Jeg har trukket en vinner i gavedrysset fra Fru Emmas klær og interiør, men først vil jeg gå gjennom noe nytt stoff og etterpå kommer resultatene (erfaringen tilsier at man blir for opptatt av resultatet og ikke klarer å fokusere om det deles ut først). *leker lærer*

Tidligere i uka kjøpte jeg med meg noe tykk, grå og svart filt på Europris. 29,- kroner for tre "ark" var finfin pris og gråfagen var perfekt til mitt hjerteprosjekt.

Du trenger dette:



Legg kakeformen på filten og tegn rundt.


Klipp ut.



Klipp tau, tre nåla og ta gjennom hjertet. Knytt.


Sammen med pepperkakesoppene og pepperkakehusene jeg har pyntet i dag skal disse henge på juletreet i annekset. Et tre mannen gravde opp i skauen for meg i dag. etter sin kones anvisninger. Slike ektemenn liker vi.


Og så var det vinneren! Jeg har talt sammen antall lodd og brukt mannens nyenedlastede app, numbergenerator. Og vinneren ble hekornsa @ online . no. Send meg en mail med navn og rykte og så skal du få pakke i posten.

Mandag blir det nytt gavedryss. Denne gangen er det julekos av ypperste klasse fra Amundsen Spesial. Gaven har stått på skapet i stua i to uker nå og jeg kan røpe så mye som at mann og barn ikke synes at jeg skal gi bort dette til andre. Gled dere lesere!

Etiketter: , ,

5 Kommentarer:

Klokken 2. desember 2011 kl. 22:06 , Blogger salige lavendel sa ...

Flotte filthjerter!! =)

 
Klokken 2. desember 2011 kl. 22:36 , Blogger Banebakken sa ...

Så herlige! Da blir det innom Europris en tur i morgen :)

God helg til deg!

 
Klokken 2. desember 2011 kl. 22:58 , Blogger Haust sa ...

Så fine hjarte! Noterer meg Europris-tipset! :)

God helg!

 
Klokken 3. desember 2011 kl. 00:15 , Blogger Whitebite sa ...

enkelt, og genialt!
Dette skal jeg prøve!

 
Klokken 3. desember 2011 kl. 09:25 , Blogger Birthes Verden sa ...

Flotte hjerter. Det var jo så enkelt at til og med jeg kan klare det ;)

Gratulerer til vinneren.

Ønsker deg en fantastisk lørdag:)

Klem Birthe

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden