søndag 20. november 2011

Kjære Julenissen

Jeg oppfordrer barna til å skrive ønskelister. Ønskelister med gaveønsker i ulike prisklasser. Jeg må selvsagt gå foran med ett godt eksempel og håper at julenissen husker på meg i år. Jeg føler i alle fall at jeg har vært mer snill enn slem.

I uprioritert rekkefølge:

Rosendahl Moment telysestake sand

Illumnia lysestake fra Kähler hvit


Skjerf fra Kristine Vikse, lysgrå med mørkegrå fugler



Menu gryteunderlag, helst i pastell blå, men hvitt blir bra det også.




Kubus lysestake by Lassesen hvit



Øredobber fra Anne Black , flower silver


Og de søteste hjerteøredobbene. Anne Black.


Candelcup fra Anne Black, hvit eller lys blå.

Kjærlig hilsen Marie



Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 20. november 2011 kl. 17:35 , Blogger Høytrykk sa ...

Fine ønsker! Nissen kan gjerne komme med dette til meg også. :)

 
Klokken 20. november 2011 kl. 21:56 , Blogger Pink lady sa ...

Fin ønskeliste!

Mamma har etterlyst ønskeliste fra meg så kanskje jeg burde lagd en på bloggen jeg også. Men nå har jeg ikke så mange ønsker i år.. Har sagt til kjæresten at jeg ønsker meg fjellsko. Veldig fornuftig altså!

Ønsker deg en fin uke!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden