torsdag 10. november 2011

Bare så dere vet det

Neste vår skal jeg ikke være blomstertyv. (Men dette er kanskje stedet å innrømme at jeg i dag stjal med meg en trestubbe type stor og tung fra et friområde nær meg?) Til alle dere som har minnet meg på snøklokkeløkplantinga i kommetarfelt og i rl (Tusen takk, alle sammen!) kan jeg meddele at snøklokker, krokus og tulipaner (fra Amsterdam, faktisk) er i jorda. Og det før første frostnatta. Ikke verst til å være fru-i-siste-liten. Så nå kan jeg lene meg tilbake og nyte at løkene jobber for å glede meg til våren (mulig jeg har noe annet å gjøre før jul, men jeg kan jo overbevis meg selv om at det har jeg ikke.)

Under her skjuler noen av skattene seg. Snøklokker og krokus.


Og inntil garasjeveggen skal det komme tulipaner. Jeg gleder meg. (Også håper jeg at dere klarer å overse alt rotet i garasjevinduet. Jeg innser at det er mye jeg kan få unngjort i steden for å lene meg tilbake og vente på at løkene gror.)


Lisbeth fra Danmark som jeg var på Amsterdamtur med har skrevet et knakende godt og informativt innlegg om Bugaboos vogner - fordeler og ulemper. På jakt etter barnevogn? Da er dette en fin sak å få med seg.

Etiketter: ,

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden