søndag 6. november 2011

På veggen - dobbeltgjengere

For en tid tilbake var jeg så heldig å vinne et bilde av Going Danish hos Høytrykk. Jeg valgte meg ut et bilde og da det kom i posten var det et helt annet.Først ble jeg litt sånn usj. Men da jeg så nærmere på bildet kjente jeg at det var helt rett selv om det ikke var det jeg i utgangspunktet ønsket meg.


Bildet minnet meg nemlig om noen. Bare se på bildet av ettårige Marie som sover i pappas armkrok.


Manen på bildet er jo dobbeltgjengeren til min pappa anno 1974. Det er rett og slett ett familiebilde jeg har vunnet og familiebilder må jo henge på veggen. Her i godt selskap med julekortbildet fra noen år tilbake. En feilsending med mening.


Og siden lillebror ikke var på julekortbildet har han fått sitt eget bilde på nattbordet.



Etiketter: , ,

11 Kommentarer:

Klokken 6. november 2011 kl. 20:42 , Blogger Ingvild sa ...

Veldig morsomt :) gratulerer med fint trykk !!!

 
Klokken 6. november 2011 kl. 21:37 , Blogger Anne sa ...

Herlig bilde av deg og din far :-)

 
Klokken 6. november 2011 kl. 22:01 , Blogger Pink lady sa ...

Morsomt! Skikkelig kult bilde! Og tipper pappaen din og var ganske kul på 70-tallet;)

Klem til deg

 
Klokken 6. november 2011 kl. 22:12 , Blogger HjemmeKos sa ...

Hi hi! Kult bilde- og stilig sammenligning ;)

Kjempefint på soverommet ditt !

 
Klokken 6. november 2011 kl. 22:30 , Blogger deconordic sa ...

Hihi, så morsomt! Legger merke til at fargen på skjorten til pappaen din til og med passet i stil til bildet.

Ha en finfin uke!!

Klem

 
Klokken 6. november 2011 kl. 22:35 , Blogger små og store drømmer sa ...

Hehe, virker som en ok slutt allikevel.
Morro når man finner personlige bilder på den måten :)

 
Klokken 6. november 2011 kl. 23:09 , Blogger Banebakken sa ...

Hihi, så utrolig gøy!! Tilfeldighet?! : )
Og fineste bildet av herlige lillebror!!

 
Klokken 6. november 2011 kl. 23:25 , Blogger Jane sa ...

Morsom tilfeldighet. Var nok ment at du skulle ha det bildet ja :0)

klem Jane

 
Klokken 8. november 2011 kl. 00:03 , Blogger Med et lekent sinn / With a playful mind sa ...

Synted et er veldig kult. oG Som det ligner! SÅ rart og så meningsfylt feilsendingen viste seg å bli. Sånt liker jeg.
Og så søt lillebror er! ET vakkert vakkert barn!

Klem Mumsi

 
Klokken 8. november 2011 kl. 11:10 , Blogger Marit sa ...

Hahaha, helt fantastisk.
Det er jo virkelig din pappa Going Danish har tegnet.
Jeg har tittet rundt inne hos deg nå. Mye fint :)

Ha en fin uke.

 
Klokken 15. november 2011 kl. 23:00 , Blogger Unknown sa ...

Så morsomt. Eg har eit bilete av meg og min pappa og det har nokre fellestrekk...

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden