onsdag 16. november 2011

Vi innreder huset i hagen

Endelig har vi begynt å innrede huset i hagen. Slagbenk, bord og stoler (det mangler en stol som for tiden lever i rampelyst i forestillingen Putti Plutti Pott) er på plass. Slagbenken fikk jeg av mine foreldre for en del år tilbake. Min far, tidenes furuelsker, har nok fortsatt vondt fordi jeg malte den. Selv synes jeg at hvitmalingen gjorde underverker. Bordet er det vi hadde før vi rehabiliterte huset og stolene er litt fra her og litt fra der.


Jeg liker at annekset har vinduer helt ned til gulvet. Nøyaktig slik som hovedhuset.


Mannen holder på med sitt eget prosjekt og snekrer benk. Tre meter lang og 90 cm dyp som skal bli en kosekrok og fylles opp med puter. Og under har han laget to kasser på hjul og til er underveis. Og maling og litt til. Dette blir bra.


Etiketter: , ,

4 Kommentarer:

Klokken 16. november 2011 kl. 14:24 , Blogger KROnPRINSESSENE sa ...

Ja, dette blir SUPERT ;)
Så utrolig fin benk, stoler, kosekrok osv.
Så fint det teppe ser ut forresten!
Kos deg med den fine, nye plassen.
Klem May Helen

 
Klokken 16. november 2011 kl. 14:35 , Blogger Høytrykk sa ...

Dette ser så bra ut! Utrolig digg å ha et slikt hus i hagen. Jeg vil også ha. Det er ikke samme susen over en uisolert lekestue med ståhøyde på 1.30 gitt... I hvert fall ikke for mor. :)

 
Klokken 16. november 2011 kl. 19:01 , Blogger Banebakken sa ...

Så utrolig herlig!!! Det ser veldig veldig bra ut,
og jeg må si jeg er LITT misunnelig på at din mann
faktisk holder på med slike prosjekter. På eget initiativ også?!

Elsker vinduene som går helt ned til bakken, slipper inn alt det herlige, gode lyset : )

Gleder meg til fortsettelsen!

Klem,
Maria.

 
Klokken 12. januar 2012 kl. 16:20 , Anonymous Caroline Hvalryg sa ...

Hei! Hvor har du kjprt det spisebordet? Kjempefin blogg du har!

Hilsen chvalryg@gmail.com

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden