torsdag 17. november 2011

I rute

I marieheiemen begynner tingene å bli i rute til jul. Jeg liker å bruke desember til å kose, bake og dille og derfor er mesteparten av tingene på plass før første desember (men julepynten kommer ikke før 22. desember).

Jeg har dratt med meg en liten skog på rot hjem og må nok bruke ett par dager på å få hele på plass.

 

Om plan A ikke virker har jeg en plan B.


Pepperkakeboka jeg har ønsket meg lå i restekurven til 49,- kroner. Nå skal det bli pepperkakeinspirasjon.


Jeg har funnet krans som står godt til den grånede kledningen på huset vårt.


Mannen har hamstret hvite lys på Ikea.


Julegavelista på iPhonen oppdateres daglig med gave innkjøpt.


I rute.

Etiketter: ,

8 Kommentarer:

Klokken 17. november 2011 kl. 11:43 , Blogger gyldenkron sa ...

Så deilig å være i rute. Her blir ikke noe i rute i år, litt unntakstilstand før jula i år ;)

 
Klokken 17. november 2011 kl. 11:43 , Blogger Frk.Virrum sa ...

Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

 
Klokken 17. november 2011 kl. 11:44 , Blogger Frk.Virrum sa ...

..da kan jula bare komme? ;-)
Ikke klar jeg..på noen måte.
Tror du det blir snø til jul i år også?

Klem

 
Klokken 17. november 2011 kl. 12:11 , Blogger marie sa ...

Selvsagt blir det snø til jul. Bestillingen er lagt inn for lenge siden.

 
Klokken 17. november 2011 kl. 15:02 , Blogger Jane sa ...

Høres ut som det meste er ganske klart og du har stålkontroll på det som eventuelt måtte gjenstå :)
Er godt i rute her også, men jobber på spreng (les; strikker på spreng) for å bli ferdig med julekule prosjektet mitt til jul. Gapt over litt mye der tror jeg men.. Samma det, moro læll :)

Nydelig torsdag videre til deg
klem Jane

 
Klokken 17. november 2011 kl. 21:15 , Blogger LykkeLee♔ sa ...

så godt å se flere småbarnsmødre planlegge i laaaang forvei.(jeg er ikke gal)
jeg skjønner deg godt. og selv om du har flere barn enn meg , så syns eg det er greit å være ferdig meg julekalender og gaver før des. da er des kun til baking kosing og pynting. som du sier.
mangle kunn noen få ting. men de blir lagt på juleverksted til første advent.
klem og lykketil videre

 
Klokken 17. november 2011 kl. 22:08 , Anonymous Krokoline sa ...

Håper du la inn bestillingen om snø til natt til 16.desember...? ;-)

Og veldig hyggelig at jeg indirekte er med i innlegget ditt ;-)

 
Klokken 18. november 2011 kl. 14:46 , Blogger Veronica sa ...

Så det var derfor IKEA var utsolgt for hvite kubbelys... Du altså!
hahaha!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden