mandag 21. november 2011

Helt i 100 000 - eller strengt tatt i 300 000

En god ting kan ikke gjøres for ofte. Første gang jeg rundet 100 000 var i november 2008 i den gamle bloggen min (www.mariefriis.com). Jeg rakk akkurat å runde 200 000 før spamkommentarene gjorde noe med bloggemotivasjonen min og jeg flyttet hit i april 2011. Og nå runder jeg altså 100 000 igjen, (Eller 300 000 som jo strengt tatt er det reelle tallet.) og det må selvsagt feires i tre uker til ende. Med på feiringen har jeg fått flotte lokale foretak. Bare se!


Butikken AnnaJohanna drives av to søstre. I utgangspunktet er det en nettbutikk som fører interiør og litt klær, men de to hyggelige damene har eget showroom i kjelleren hos sine foreldre i Vedavågen på Karmøy som har åpent hver onsdag.





Butikken Fru Emmas interiør og klær holder til i Haugesund og har både nettutsalg og egen butikk i kjelleren. Godt utvalg i barneklær og interiør.

Amundsen Spesial ligger i Haugesund sentrum. Butikken fører sitt eget varemerke og andre kjente varemerker innen mat, krydder, sjokolade, kaffe, te og mye mer.

Denne uka er det AnnaJohanna som drysser over mine flotte lesere.

Jeg hadde lenge tenkt at en tur til AnnaJohannas showroom i Vedavågen skulle jeg ta, og da jeg endelig kom meg ut dit var det verdt turen. Showroomet var som en hyggelig butikk og søstrene tok godt i mot meg. Det ble servert lapper, drikke og frukt (lillebror la spsielt sin elsk på druene) og stemningen var hyggelig. Etter ei stund følte jeg som om jeg hadde kjent søstrene lenge.

Sjekk det flotte lokalet:




Og innerst i lokalet stod den kuleste toseteren ever (om dere skal kvitte dere med den noen gang vet dere hvor dere får tak i meg) hvor vi både fikk lillebror avslapping og puppepause.


Heldigvis for alle dere som ikke kan besøke showroomet kan dere få handle alle de flotte varene i nettbutikken. Søstrene har også en inspirerende blogg som er verdt en titt.


Hos AnnaJohanna har jeg fått en flott boks fra Dixie. Boksen er super til brev, regninger, papirer, kvitteringer, garantier eller det du måtte ønske å gjemme bort i en stilig boks. Eller kanskje boksen kan skjule haugen med ting man bare må sortere men ikke har fått sortert og som ofte har en tendens til å bli liggende fremme.

Lodd trekkes på følgende måte:

1 lodd for kommentar.
1 lodd for å bli følger hos meg.
2 lodd for å linke til gavedrysset i bloggen din. Du kan da bruke bildet over.
2 lodd for å følge AnnaJohanna på Facebook. Da går du inn hit og trykker liker.

Altså seks lodd totalt.

Skriv hvor mange lodd du tar og om du ikke har egen blogg husk å legge ved mailadresse slik at jeg får tak i deg.

Trekning fredag 25.11.

Etiketter: ,

63 Kommentarer:

Klokken 21. november 2011 kl. 18:05 , Blogger Hanne sa ...

Då har eg trykket liker på facebook. Regner med eg då har 3 lodd siden eg kmmenterer her.

 
Klokken 21. november 2011 kl. 18:16 , Blogger Fra huset i svingen sa ...

Jeg blir gjerne med på feiringen med 5 lodd :-D

Klem Karianne

 
Klokken 21. november 2011 kl. 18:17 , Blogger Høytrykk sa ...

Gratulerer med så mange treff! Jeg tar to lodd.

 
Klokken 21. november 2011 kl. 19:06 , Anonymous Marita sa ...

Gratulerer med mange treff, så koselig :) Melder min interesse med 4 lodd, kommentar, følger og liker.

 
Klokken 21. november 2011 kl. 19:53 , Blogger Laila sa ...

Gratulerer med så mange besøkende, det er vel fortjent!
Jeg tar 4 lodd og håper på vinnerlykke :-)
Laila
lai-ola@online.no

 
Klokken 21. november 2011 kl. 20:11 , Blogger Hilde. sa ...

Hei. Gratulerer så masse. Du har ein kjempe fine blogg. Er fra før følger av AnnaJohanna på facebook. 3lodd???
Klem fra Hildehg.

 
Klokken 21. november 2011 kl. 20:29 , Blogger eventyrLise sa ...

Tar gjerne 2 lodd jeg :)

 
Klokken 21. november 2011 kl. 21:11 , Blogger Lina sa ...

gøy med lotteri! :) eg tar 4 lodd :)

 
Klokken 21. november 2011 kl. 22:03 , Blogger Monstermønster sa ...

Jeg er av den bedagelige sorten, og tar 1 lodd. (Er følger i google reader fra før, men aner ikke om det telles)

 
Klokken 21. november 2011 kl. 22:19 , Anonymous Anonym sa ...

1 lodd. Jeg elsker å komme over slike trekninger. Virkelig.

Mvh Sirkus

 
Klokken 21. november 2011 kl. 22:57 , Blogger Solveig sa ...

Grattis med sååååååå mange lesere ... Jeg har trykket liker på fjesbokå, skrevet her og abonnerer på deg = 4 lodd det eller ???

 
Klokken 21. november 2011 kl. 23:02 , Blogger KROnPRINSESSENE sa ...

GRATULERER til deg med flotte tall :)
Jeg vil veldig gjerne være med og prøver lykken med 6 lodd.
Klem May Helen

 
Klokken 22. november 2011 kl. 08:52 , Blogger takhøyde sa ...

Hei på deg!! Takk for hyggelig hilsen hos meg - for da fant jeg jo deg!!!
SÅ flott det er hos deg - og gratulerer med supre tall!!! Wow!!
Jeg ser at du har en give-away på gang - jeg tar gjerne 4 lodd jeg!!!
følger - link og kommentar!
Klem Heidi :)

 
Klokken 22. november 2011 kl. 09:31 , Blogger Kristin Holmestrand sa ...

Gratulerer med 100 000 (300 000)
Skjønner godt at du mistet motivasjonen og flyttet bloggen. Spam er det værste som finnes :)

4 Lodd vil jeg gjerne ha :)
Følger bloggen, liker på Fb og skriver her :))

Hilsen
Kristin H.

 
Klokken 22. november 2011 kl. 09:48 , Blogger Tonje sa ...

Gratulerer! AnnaJohanna er en av mine yndlingsbutikker, så selvsagt må jeg prøve lykken her :) 2 lodd til meg!
Klem fra Tonje

 
Klokken 22. november 2011 kl. 10:04 , Blogger toneab sa ...

Har fulgt deg lenge jeg! Du skriver så enkelt, greit og underholdende :)
4 loss kanskje !

 
Klokken 22. november 2011 kl. 10:16 , Blogger Malin sa ...

Tar mer enn gjerne 6 lodd :D

 
Klokken 22. november 2011 kl. 10:21 , Anonymous Anonym sa ...

Jeg vil være med og trekker 1 lykkelodd..

Klem Sissi
(sis-wen@online.no)

 
Klokken 22. november 2011 kl. 11:10 , Blogger Jane sa ...

Jeg er gjerne med og trekker 4 lodd :)

Klem Jane

 
Klokken 22. november 2011 kl. 11:34 , Blogger BMB sa ...

Jeg vil gjerne delta, og trekker 4 lodd! Er allerede medlem av Facebooksiden, er medlem her, og kommenterer!

Ha ei flott uke!

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com

 
Klokken 22. november 2011 kl. 12:39 , Anonymous Anonym sa ...

Gratulerer med 300 000:)

Jeg er gjerne også med:) Har dessverre ikke blogg, men liker på facebook og kommentar blir 2 lodd:)

Klem Michelle
michellenibe@hotmail.com

 
Klokken 22. november 2011 kl. 12:58 , Blogger Unknown sa ...

4 lodd til meg...:)

 
Klokken 22. november 2011 kl. 13:04 , Anonymous mormor sa ...

har ikke fb eller blogg,men blir gjerne med 1lodd;) turid.grubben@gmail.com

 
Klokken 22. november 2011 kl. 13:07 , Blogger Tindrande Auge sa ...

gratulerer med 300 000! det er mangen det! jeg prøver lykken med 1 lodd ;)

(jeg har også en give away hos meg,bli gjerne med!) Ha en strålende dag videre! Klemmer fra Nina

 
Klokken 22. november 2011 kl. 13:46 , Anonymous Pia sa ...

Klart jeg vil være med i trekningen, dette ser gøy ut! Gratulerer med 300 000! Jeg tar med meg 4 lodd. Og slenger med ønsker om en fin uke. Vennlig hilsen Pia!

 
Klokken 22. november 2011 kl. 14:14 , Anonymous Anonym sa ...

Jeg er med :D deltar med 3 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

 
Klokken 22. november 2011 kl. 14:16 , Blogger Hildegirl sa ...

Gratulerer med 200.000 + 100.000! Hipp hurra! :)

AnnaJohanna fan har jeg vært en stund nå. Da blir det 4 lodd på meg denne gangen.

Titt gjerne innom hos meg også. Jeg har giveaway der nå. :)

 
Klokken 22. november 2011 kl. 15:39 , Anonymous Passion 4 pink sa ...

Hei,

Fin blogg du har (første besøk)

Jeg deltar med fullpott, jeg og håper på det beste!!!

Lykke til alle sammen :)

Klem xoxo

 
Klokken 22. november 2011 kl. 15:53 , Blogger Inger-Lise sa ...

Grattis med store runde tall. :)
Jeg prøver lykken med 4 lodd. (kommentar, link og følger)
Hilsen Inger-Lise

 
Klokken 22. november 2011 kl. 16:13 , Blogger Geroannie sa ...

4 lodd :)
sorgenfri2#hotmail.com

 
Klokken 22. november 2011 kl. 18:13 , Blogger Lillis verden sa ...

1 lodd på meg :)

 
Klokken 22. november 2011 kl. 18:27 , Anonymous Anonym sa ...

1 lodd på meg!:)
bergecathrine@hotmail.com

 
Klokken 22. november 2011 kl. 18:30 , Blogger Mai sa ...

Gratulerer så mye!

4 lodd på meg. :)

 
Klokken 22. november 2011 kl. 19:29 , Anonymous Anonym sa ...

1 lodd på meg da :)

Jorunn - jmo92(at)live.no

 
Klokken 22. november 2011 kl. 19:46 , Blogger Hilde sa ...

Garttis! 2 lodd til meg! :-) Ha en fin kveld!

 
Klokken 22. november 2011 kl. 19:50 , Blogger LykkeLee♔ sa ...

har fulgt deg en stund nå.da jeg skjønnte at du bodde i haugesund(for noen dager siden)hoppet hjerte mitt ekstra høyt og eg ble så glad.jeg syns det er ekstra stas nå blogger kommer fra haugesund.
jeg kommer selv fra hgsd. flyttet vekk når eg var 11. foreldre bor der igjen. så med haugesund blogger får eg et lite stykke haugesund selv om jeg bor i bærum.hgsd er koselig liten by.men trives for gidt her.

gratulere med 300 000. det er mange det! 2 lodd te meg.kommentar og fb

 
Klokken 22. november 2011 kl. 20:03 , Blogger Maren sa ...

Jeg vil gjerne ha 4 lodd :)
Jeg er allerede følger av både bloggen her, og AJ på Facebook :)

 
Klokken 22. november 2011 kl. 20:38 , Anonymous Signe sa ...

Jeg blir gjerne med :)
Jeg er allerede følger av AnnaJohanna på Facebook, så 2 lodd på meg:)

(signe@epost.no)

 
Klokken 22. november 2011 kl. 20:45 , Blogger Unknown sa ...

♥´¯) ¸.-:¦:-´¯)
(¸-:¦:-´ (¸.♥´´¯`•.¸
ღ Jeg blir med og feirer deg.
Trekker 4 lodd,og krysser fingrene for at kansje ett er ett lykke lodd....
Ønkser deg en riktig god Høst & Vinter.
Hilsen Monica i Bergen ღ
˙·٠•●♥✿❀♥❀✿♥●•٠·˙

 
Klokken 22. november 2011 kl. 20:46 , Anonymous Anonym sa ...

1 +1 +2 = 6 lodd:)

Jeg som bor enda nærmere enn deg har enda ikke somlet meg til vedavågen og søstrene med alt det fine de har der... Kanskje det bør stå på listen før jul...? Godt de har nettbutikk, er innom der av og til:)

 
Klokken 22. november 2011 kl. 20:59 , Blogger Venke Synnøve sa ...

Allti kjekt me gi-vekk :) Eg tar 2 lodd :)
Ha ei fin veka vidare:)

 
Klokken 22. november 2011 kl. 21:25 , Anonymous Anonym sa ...

Jeg er med 1 lodd.
Klem Vesna

vesnac_959@yahoo.no

 
Klokken 22. november 2011 kl. 22:42 , Blogger HildeR sa ...

Jeg er med, har ikke blogg, men resten er jeg med på. 4 lodd : )
mari_gull(at)yahoo.no

 
Klokken 22. november 2011 kl. 23:09 , Blogger MARIAHS sa ...

Gratulerer så mye:) Jeg blir gjerne med,kjenner til både blogg,fb og nettbutikken til søstrene:) Tar 4 lodd takk:)

 
Klokken 22. november 2011 kl. 23:41 , Anonymous Anonym sa ...

I lodd :)
kathrine.baerstad@hotmail.com

 
Klokken 23. november 2011 kl. 01:19 , Blogger iris sa ...

Gratulerer så mye. Ikke rart du har så mange lesere. Bloggen din er både inspirerende og artig.
Blir ett lodd på meg da

 
Klokken 23. november 2011 kl. 06:18 , Anonymous Anonym sa ...

2 lodd på meg!

Bente Hagen, netlohell@hotmail.com

 
Klokken 23. november 2011 kl. 10:25 , Anonymous Anonym sa ...

Hei.
Jeg tar 1 lodd.

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

 
Klokken 23. november 2011 kl. 14:10 , Blogger Ugla sa ...

Gratulerer med jubileum!
Jeg trekker 2 lodd.

 
Klokken 23. november 2011 kl. 19:20 , Blogger Louise sa ...

Gratulerer!
Jeg vil gjerne være med i trekningen med 2 lodd:-)

 
Klokken 23. november 2011 kl. 20:32 , Blogger Baddie sa ...

Grattis med 300.000.
Kommentar, følger og liker på FB = 4 lodd

 
Klokken 23. november 2011 kl. 22:57 , Blogger Susanne sa ...

Heisann!

Hurra for fine tall! Gratulerer :-)

Jeg er selvfølgelig med på denne spennende gi-borten, og trekker gjerne full pott, 6 lodder :-)

Hilsen Mamma Susanne
Snacksize_88@hotmail.com

 
Klokken 23. november 2011 kl. 22:58 , Blogger Vimså sa ...

Hei.
Gratulere med flotte besøkstall.
Jeg prøver lykken med 3 lodd ( kommentar+ at jeg allerede følger AnnaJOhanna på FB)
Ha en fin torsdag.
Klem Mari Johanne

 
Klokken 23. november 2011 kl. 23:03 , Anonymous Anonym sa ...

Hei på deg!

Du har en flott blogg!
Har lenge fulgt Anna Johanne på FB.
Kan godt tenke meg å vinne en slik boks, da det virkelig ser ut som jeg trenger å rydde litt.
Det ligger altfor mye rot rundt meg som jeg rett og slett ikke gidder å rydde. Har blitt veldig lat i det siste!!!!

Mvh. Guri Marie K.

guri_marie.kristoffersen@getmail.no

 
Klokken 23. november 2011 kl. 23:14 , Anonymous Anonym sa ...

Så ut somen fin butikk ja:)

Tar 3 lodd.

Marius

grotan@hotmail.com

 
Klokken 24. november 2011 kl. 00:39 , Anonymous Anonym sa ...

Jippi... For en fin giweaway!

Jeg tar et lodd! ;)

Inspirernede blogg du har!

Ha en fiiiiiin dag!

Kjersti

kjerstihaukland@msn.com

 
Klokken 24. november 2011 kl. 13:02 , Anonymous Marina sa ...

Da ble det 3 lodd på meg :) Takk for hyggelig tur hjem fra sangen i dag!

 
Klokken 24. november 2011 kl. 20:23 , Blogger Pia sa ...

Jeg tar gjerne to lodd:)

 
Klokken 24. november 2011 kl. 20:44 , Blogger Over Regnbuen sa ...

Gratulerer med rundt tall igjen :)

Jeg tar 2 lodd!

 
Klokken 24. november 2011 kl. 22:44 , Blogger Hildes Scrappeunivers sa ...

Jeg er gjerne med og tar 4 lodd (følger, liker på facebook og kommentar).

Krysser fingrene!

Klem

 
Klokken 24. november 2011 kl. 23:47 , Blogger Veronica sa ...

Litt mobilsurfing før Ole lukkøye kommer og nå er jeg lys våken:holdt på å gå glipp av en giveaway! Haha! Blir bare 4 magiske lodd på meg siden jeg er sent ute;-) ha en fin pappapermisjonsdag. Klem

 
Klokken 25. november 2011 kl. 09:15 , Blogger Pink lady sa ...

4 lodd til meg:) grattis med flotte besøkstall!!

 
Klokken 25. november 2011 kl. 14:30 , Blogger Storbyliv sa ...

•••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

► og for en premie! =))
► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

------> jeg er følger, og har delt link samt tipset alle mine 278 facebook venner via privat melding

--------> 6 lodd opp av hatten på meg, hvis deling og tipsing på facebook teller =) Hvis ikke; 4 lodd =)

Ha en riktig god helg!

Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden