fredag 6. januar 2012

Husmorferie

Det har jeg nå. Vi snakker dessverre ikke om SPA eller weekwndtur til London. Neida. Vi snakker om nyoperert Marie. Og foten høyt og hjemmeværende mann er unektelig husmorferie for firebarnsMarie.


For tredje gang blir det gjort et forsøk på å gi meg en vakker legg. Det må da kunne bli bedre enn dette.


Selv håper jeg på noe slikt som dette:


Men med 53 arr er nok løpet kjørt når det gjelder modellkarriere. Det beste en kan håpe på er nok noe som duger til husbruk. Og som ikke gjør vondt.

Og mens jeg venter på bedre tider nyter jeg saftsuppa mannen har laget til meg, mokkabønner, strikketøyet, interiørblad og høyt servicenivå. Helt etter min smak.



Og hverdagsrot i glansa utgåve.


Føler du behov for oppvarting. Her er oppskrifta på saftsuppe som du kan gi din kjære. Husk å sette deg med beina høyt mens han lager den.

Saftsuppe

1 dl havregryn
1 l vann
1 dl saft
litt sukker

Kok opp vann, dryss på gryn, kok 1/2 time. Ha i saft og sukker og server.

Etiketter: , ,

15 Kommentarer:

Klokken 6. januar 2012 kl. 17:50 , Blogger Ingvild sa ...

Kos deg med suppa, og hverdagsrot, GOD BEDRING :)

 
Klokken 6. januar 2012 kl. 17:58 , Blogger ingrid sa ...

God bedring Nyt husmorferien så lenge du kan. Skal krysse fingrene for at modellbeina er på plass når bandasjen faller. :-)

 
Klokken 6. januar 2012 kl. 18:20 , Blogger Frøken sa ...

Må sende en hilsen siden jeg har vært gjennom det samme! Får håpe resultatet blir bra! Jeg har nå blitt Frøken Støttestrømpe, livredd for at det skal dukke opp nye...;)

 
Klokken 6. januar 2012 kl. 18:25 , Anonymous Anonym sa ...

Masse god bedring, kos deg og nyyyyt :)

 
Klokken 6. januar 2012 kl. 18:27 , Anonymous sol sa ...

God bedring - og nyt "ferien" så lenge den varer.

 
Klokken 6. januar 2012 kl. 18:40 , Blogger Min lille interiør og hverdags dagbok sa ...

God bedring, kos deg med husmorferien!
Gleder meg til å følge deg videre i 2012 ☺
-Beate-

 
Klokken 6. januar 2012 kl. 18:48 , Blogger Myke minutter sa ...

Oioioi, stakkars deg! Men ser tross alt ut som du blir godt ivaretatt :) Jeg skal selv ha en stor operasjon neste uke og er forberedt på å måtte ligge strak på sofaen i flere uker etterpå, i verste fall. Uansett, riktig god bedring!! Klemmer

 
Klokken 6. januar 2012 kl. 19:05 , Blogger Åpent^hus sa ...

ajaj
håper det blir vellykka og at du slipper å ha vondt.
har visse tendenser jeg også - men det er mest kosmetisk og ikke vondt foreløpig i alle fall.
må nok bare godta at jeg ikke ser ut som jeg er 18 lengre... ;)

god bedring og nyt horisontalen!
beste hilsner
fra
Åpent^hus

 
Klokken 6. januar 2012 kl. 19:11 , Blogger Whitebite sa ...

Ojsan!
håper det løser seg:)
God husmorferie, nyt den (selv om omstendighetene kunne vært andre)
Flink mann har du også, tydeligvis!
kan det bli bedre?
KLEM!

 
Klokken 6. januar 2012 kl. 19:55 , Blogger Ellen sa ...

God bedring!! Nyt husmorferien, som mange har sagt ;) Håper resultatet blir bra og at du imens koser deg med beinet høyt.
God helg! Ellen

 
Klokken 6. januar 2012 kl. 20:40 , Blogger KROnPRINSESSENE sa ...

Håper oppvartingen fortsetter til foten er god ;)
Ja, for det skal den bli...
Krysser fingrene for at ønskene dine går i oppfyllelse.
Klem May Helen

 
Klokken 6. januar 2012 kl. 21:26 , Blogger Høytrykk sa ...

Krysser fingrene for at beinet blir bra denne gangen. God bedring og nyt oppvartningen! :)

 
Klokken 6. januar 2012 kl. 21:29 , Blogger Kuriosa sa ...

Kos deg som best du kan.
Du er utrolig flink til å ta bilder, jeg har vært gjennom bloggen din og er mektig imponert.

God husmorferiehelg.

 
Klokken 6. januar 2012 kl. 22:10 , Blogger Johanne Brekkevold sa ...

Nyt ferien! God bedring. Håper operasjonen har effekt. God helg!

 
Klokken 7. januar 2012 kl. 21:41 , Blogger Camilla Simone sa ...

Den suppa redda meg da jeg var på mitt kvalmeste og hadde sinnsykt ondt i magen i høst. Viste ikke at den eksisterte før da:) Veldig god. Håper virkelig du får de leggene du ønsker deg, smertefrie:) God bedring.

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden