søndag 24. februar 2013

Morgenøyeblikk

Noske interiørblogger har en ekstrautfordring denne måneden. Ditt fineste morgenøyeblikk, heter den. Heldigvis er det snakk om det fineste morgenøyeblikket. Da kan jeg plukke det beste. Morgener, generelt sett egner seg nemlig dårlig på fotografi, hjemme hos oss. Men jeg har torsdagene. Fritorsdagene mine. Dagen midt i uka hvor jeg kan drikke en deilig kopp kaffe nyte en bit Godiva og bare være til.

Nå i vinter har jeg bruk mitt gyldne torsdagsmorgenkaffeøyeblikk til å kikke på fuglene i fugleneket i hagen og å være i selskap med meg selv og hodet mitt. Jeg trenger nemlig å lære meg å ha hjernen min alene. Ingen bok, ingen mobil, ingen iPad. Bare meg, meg selv og kaffen. Og de siste ukene har det vært i selskap av sola også. Det blir aldri feil selv om den lager de lengste skygger på bildene.





 

Etiketter: ,

5 Kommentarer:

Klokken 24. februar 2013 kl. 20:10 , Blogger Annelise Edgarsdatter sa ...

Så koselige bilder, vil ha VÅR nå!!
Fin søndag til deg:)

Annelise

 
Klokken 24. februar 2013 kl. 21:17 , Blogger nr.15 sa ...

Fornemmelsen av vår<3

 
Klokken 24. februar 2013 kl. 21:29 , Blogger Pink lady sa ...

Nydelige bilder!
Høres fine ut disse torsdagene dine:)

Herlig nå som sola titter inn og lager laaaange skygger!

Ønsker deg en flott ny uke!

Klem

 
Klokken 24. februar 2013 kl. 21:54 , Blogger Lille Finur sa ...

Skygger eller ei, sol skaper fantastisk stemning i disse bildene! Kunne fint tatt en kopp kaffe i solstripa, sånn som dette.:)

 
Klokken 25. februar 2013 kl. 18:37 , Blogger Silje/whippetliv sa ...

så godt skrevet, og så fint og idyllisk : ) utrolig harmoniske bilder!

og det er sant som du sier: det er viktig å være litt alene med seg selv i blant :b godt!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden