søndag 28. april 2013

- Åhh, eg elske den sengå!

Etter at heimen har blitt neglisjert noen uker har jeg i løpet av helga jobbet meg gjennom flere rom. Soverommet har fått seg en ordentlig oppshining og jeg har til og med vasket midt under senga. Ikke hver dag det blir gjort. Ingen styling, bare nyvaska og nyrydda soverom med sommersengetøy (som den eldre damen jeg er bruker jeg flanell om vinteren og krepp om sommeren) og deilig regnværsdagslys.


Min side av senga. Jeg kjøpte meg Seed-lampa for bursdagspenger for noen år tilbake.


Sengeteppet kjøpte vi i Italia i sommer. I en utrolig koselig butikk i Lazise. Bildet vant mannen i kunstlotteriet på jobben i vinter.


Mannens side av senga. Han synes Seed var bortkasta penger og kjøpte en billig lampe på Living. Hver sin lyst!


Mens jeg tok bilder banket denne karen på døra. Det første han sa da han åpnet var: - Åhh, eg elske den sengå! Så tok han sats og hoppet opp i den. Perfekt trampoline!


Små helter må også hvile.


Etiketter:

10 Kommentarer:

Klokken 28. april 2013 kl. 21:09 , Blogger Himmelberget sa ...

Tvers igjennom koselig innlegg :)
Blei glad av både bileter og tekst <3
Gledar meg til møta deg på Sommarkos på Haugalandet :)
Fin veke til deg !
Klem / Janne

 
Klokken 28. april 2013 kl. 21:43 , Blogger Pink lady sa ...

Herlige bilder! Liker spesielt godt han karen som hopper i senga! Og flott sengeteppe:)

Ønsker deg en flott uke!

Klem

 
Klokken 28. april 2013 kl. 21:48 , Anonymous Anonym sa ...

Herlig med han som hopper i senga,Hihi gøy det:))

Klem

 
Klokken 28. april 2013 kl. 21:55 , Blogger Unknown sa ...

Så flott innlegg! Lyst og herlig soverom (misunner alle som har soverom med normal størrelse (eller større) på vinduene!)
og det siste bildet var bare helt nydelig!
ønsker deg en fin start på uka:)
klem nina

 
Klokken 28. april 2013 kl. 21:59 , Blogger Elida sa ...

Herlege bilder! I løpet av veka skal eg og shine soverommet, og det blir deilig. Takk for motivasjonen:-)

 
Klokken 28. april 2013 kl. 22:06 , Anonymous Anonym sa ...

just perfect! :)

 
Klokken 28. april 2013 kl. 22:13 , Blogger Unknown sa ...

Herlige bilder:))
Deilig med helt nyshinet soverom ♥
Her må det tas et skikkelig skippertak på vårt, ser ut som et lager... alt blir lagret der... grrr...:((

Ha en GOD NATT i nyvasket sengetøy ♥

 
Klokken 28. april 2013 kl. 22:18 , Blogger frøkenliten sa ...

sengeteppet <3
å håppeluså :)

 
Klokken 28. april 2013 kl. 23:41 , Blogger nr.15 sa ...

Å du er så flink til å lage herlige innlegg♥

 
Klokken 29. april 2013 kl. 11:05 , Blogger Yvonne sa ...

så fint soverom! hehe herlig gutt!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden