lørdag 14. september 2013

Billig moro en lørdags ettermiddag

Hildringstimen. Den timen når det er for tidlig å putte lillebror til sengs men hvor ting ofte blir litt kjipe. I dag løste det seg med en rull elektrikkertape og en haug biler. Billig moro som falt i smak!

Køkultur!


Det er mye å holde orden på i trafikken.


Verkstedet er klart for reperasjoner.


Tunnell under pianokrakken. Veiene går der hvor det er moro.


Dyp konsentrasjon. Et vellykka prosjekt.


Gjett om det er en som gleder seg til å stå opp i morgen!

Etiketter: , ,

7 Kommentarer:

Klokken 14. september 2013 kl. 21:04 , Blogger Unknown sa ...

Supert tips ;-)
Klem Elisabeth

 
Klokken 14. september 2013 kl. 21:15 , Blogger idylloghim.blogspot.com sa ...

Wow så oppfinsomt da, dette er jo moro for gutten din. Koselige bilder:O) God lørdag. Klem fra Ann Elin

 
Klokken 14. september 2013 kl. 21:32 , Blogger Unknown sa ...

Å, så gøy. Jeg fikk lyst til å leke med biler ;-)

 
Klokken 14. september 2013 kl. 22:22 , Blogger Unknown sa ...

kjempegøy ser det ut!
jeg vil bli barn igjen :D

 
Klokken 14. september 2013 kl. 22:22 , Blogger Unknown sa ...

kjempegøy ser det ut!
jeg vil bli barn igjen :D

 
Klokken 14. september 2013 kl. 22:28 , Blogger i mitt lille rekkehus sa ...

La meg til som følger her :-) Så enkelt og så gøy! Blir nok stas å stå opp imorg.. Kanskje jeg må skaffe meg elektrikerteip t guttene mine ;-)

 
Klokken 15. september 2013 kl. 08:16 , Blogger Anne sa ...

Så kreativ du er..:)...kjempe kult og super gøy for smågutter :)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden