lørdag 7. mai 2011

Festbord - NIBs maiutfordring del II

Da var den store dagen nesten helt over. Vi ville jo gjerne delta i NIB-utfordringen med konfirmasjonsbordet så her kommer et innlegg i hyrten og styrten.

Dagens konfirmant er virkelig av den rosa sorten og vi har brukt en liten formue på å kjøpe rosa godteri. Bordet skulle være overlesset, og det tror jeg jammen meg at vi fikk til.



Mormor har laget kransekake og tenåringen har hjulpet til med å pynte med rosa glasur, lovehearts og rose.




Og hver gjest fikk sin egen godterikrukke. Ja, om det skulle gå tomt på bordet.

Etiketter: , ,

22 Kommentarer:

Klokken 7. mai 2011 kl. 20:54 , Blogger frk.B sa ...

For en fest!!!
Hærlig :)

 
Klokken 7. mai 2011 kl. 22:09 , Blogger Sweet Chili . sa ...

Nydelig! Helt etter min smak! Gratulerer med konfirmaten forresten og masse lykke til i utfordringen:)

Klem Sweet Chili

 
Klokken 7. mai 2011 kl. 22:59 , Blogger Elisabeth sa ...

Utrolig flott bord. Helt gjennomført rosa! Godteriglassene var herlige og gjorde virkelig susen....

 
Klokken 8. mai 2011 kl. 01:12 , Blogger Haugefliden sa ...

Du er jammen flink ,Marie.
Det er et nydelig bord!
Gratulerer til konfirmant og foreldre- fra fruene.

 
Klokken 8. mai 2011 kl. 10:44 , Blogger I`Døsset sa ...

Skikkelig flott bord. Du viser her at overlesset og kan bli lekkert. Lykke til.

 
Klokken 8. mai 2011 kl. 14:51 , Blogger Danden sa ...

Kremt.... der var jo bilder av bordet... Sånn går det når man leser det siste innlegget først! Hehe... Veldig, veldig fint, Bente! Så flinke dere har vært! Jeg er veldig spent på hvordan vårt bord blir - fargene er hvitt, svart og en slags brunfarge. Har samlet inn klart glass fra kreti og pleti, sprayet lysestaker, brettet servietter og laget bordkort, så en viss formening om hvordan bordet blir seende ut har jeg jo. Men jeg har ikke sett det for meg ned til minste detalj, så spennende blir det! I tillegg kan jeg ikke dekke bordet selv, så dette må overlates til mine gode venninner som stiller som serveringshjelper på Dagen. Gleder meg masse!

 
Klokken 8. mai 2011 kl. 17:02 , Anonymous Kristin Helene sa ...

Rett og slett knall-lekkert!!!!!
Gratulerer med konfirmanten :)

 
Klokken 8. mai 2011 kl. 20:59 , Blogger Maria sa ...

Så utrolig fint det ble:) definitivt etter min smak...Imponert over konfirmanten som har bidratt så mye selv, de makronene så supergode ut. Har prøvd meg på det selv, og det er ikke så lett å få de fine. Hvilken oppskrift er dette? Gøy å prøve flere:) og hvor har du kjøpt de utrolig søte godterikrukkene?

Gratulerer med vel overstått konfirmasjon i heimen!

 
Klokken 8. mai 2011 kl. 22:23 , Blogger smileull sa ...

Oi, det tror jeg kanskje er det fineste rosa bord jeg har sett! Jeg er ikke overvettes glad i rosa, men jeg er virkelig villig til å gjøre unntak. Dette var NYDELIG - særlig peonene og bordkortgodteglassene! :) Gratulerer så mye med konfirmanten og dagen! :)

 
Klokken 8. mai 2011 kl. 22:38 , Blogger Inger Marie sa ...

Så nydelig pyntet bord Bente :)))
Og det var utrolig morsomt og se det rosa snopet det hadde Linn Kristin også på det rosa pyntede bordet i sin konfirmasjonen :)))

 
Klokken 8. mai 2011 kl. 22:55 , Blogger Kikkis planet sa ...

Åh for et fantastisk bord! Masse nydelig inspirasjon, likte veldig godt at det var så mange elementer på bordet, og de små godis-glassene til hver!!

 
Klokken 10. mai 2011 kl. 06:35 , Blogger Marina sa ...

Dette var jammen lekkert! Hvor har du kjøpt de små godteri-glassene?

 
Klokken 10. mai 2011 kl. 19:10 , Blogger Camilla Simone sa ...

Så stilig. Noe av det hærligste jeg har sett. Ho måtte være fornøyd. *rosa*

 
Klokken 14. mai 2011 kl. 17:48 , Anonymous Jeanette sa ...

Wow,imponert:)Dette var utrolig flott,lykke til hos nib!

-Jeanette-

 
Klokken 14. mai 2011 kl. 17:49 , Anonymous Linn sa ...

utruleg flott!!

rosa, peoner og snop
-det kan ikkje bli betre! :O)

 
Klokken 14. mai 2011 kl. 22:31 , Blogger Marie sa ...

"My Cup Of Tea"
Dette elsket jeg rett og slett :) Fikk lyst til å hoppe inn i bildet, sette meg ned og beundre de vakre rosa peonene og ikke minst hive innpå alle de lekre kakene... HERLIG!
Klem Marie

Ps. Du burde jo vunnet hele konkurransen!

 
Klokken 28. mai 2011 kl. 01:28 , Blogger Gunnhild sa ...

virkelig flott!! utrolig gjennomført og lekkert!
..lurer også på hvor glassene kommer fra? de var prikken over den berømte i-en ;)

 
Klokken 19. august 2012 kl. 22:53 , Anonymous Elise sa ...

Utrolig stilig! Virkelig inspirasjon til min konfirmasjon :)

 
Klokken 16. juni 2013 kl. 18:56 , Blogger Anonym sa ...

Hvor store er glassene? (Krukkene

 
Klokken 16. juni 2013 kl. 18:57 , Blogger Anonym sa ...

Og hvor fikk dere tak i de?

 
Klokken 29. juli 2015 kl. 15:13 , Blogger Unknown sa ...

Hei :)
Jeg skal lage konfirmasjon snart.
og lurer på hvor du har fått tak i de små godteri glassene?

 
Klokken 31. juli 2015 kl. 10:06 , Blogger marie sa ...

Søstrene Grene pleier å ha noen som likner. TGR også. Ellers er det mange av billigkjedene som Nille og Europris som i perioder har liknende inne.

Lykke til!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden