torsdag 15. september 2011

Fullført

Jeg har det siste året lett etter strikkelysten min. Noen små prosjekter har forlatt min hånd, men i strikkekurven ligger det mengder av ufillførte prosjekter. Jeg har rett og slett begynt å miste troen på at jeg kan fullføre. For å få opp selvtilliten fant jeg ut at et lite prosjekt var det jeg burde begynne på. Og gjerne i en farge som gav meg energi. Som sagt så gjort. Jeg fant frem Nøstebarnboka og noe turkisgrønt bånsull-garn. Halsoppskrifta så ut som et fint prosjekt, og i går var den ferdig. To kvelder (og et foreldremøte) senere. Veldig tilfredstillende!

Om lillebror var helt fornøyd med sitt nye klesplagg er jeg heller usikker på. Men jeg syntes han ble riktig så flott!




Etiketter: ,

10 Kommentarer:

Klokken 15. september 2011 kl. 14:31 , Blogger Rigmor sa ...

den var kjempe fin, håper lysten din kommer snikende nå da, så du får gjort ferdig litt :) ha en fin uke!

 
Klokken 15. september 2011 kl. 18:25 , Blogger Monstermønster sa ...

Kjempefin! Stod godt til øynene hans.

 
Klokken 15. september 2011 kl. 18:35 , Blogger lise sa ...

Når du sier det, så har jeg vel sett at det har manglet strikkeinnlegg fra deg også i det siste, ja. Høh. Men gratulerer med en dråpe vått i alt det tørre, i alle fall. Halsen er kjempefin, men kan ikke måle seg mot gutten.

 
Klokken 15. september 2011 kl. 18:37 , Blogger deconordic sa ...

Fin hals på fin gutt! På større strikkeprosjekter hjelper det å tenke bit for bit, synes jeg. Bare strikke ferdig denne armen nå osv. osv. :)

 
Klokken 15. september 2011 kl. 20:43 , Blogger Johanne Brekkevold sa ...

Fin! Herlig farge! Den så skikkelig behagelig ut. Strikke kan jeg dessverre ikke.

 
Klokken 16. september 2011 kl. 08:29 , Blogger Kine sa ...

Kjempefin hals,-og gutt! :)

 
Klokken 16. september 2011 kl. 12:21 , Blogger Elisabeth sa ...

Se der ja! Lurte litt på om den Mariusgenseren hadde gjort deg helt avholdende fra strikking. Morsomt å se at du er i gang, og fargen på halsen er jo helt perfekt til lillebror!

 
Klokken 16. september 2011 kl. 15:35 , Blogger Haust sa ...

Den var fin!!! Heilskjønn farge!

 
Klokken 19. september 2011 kl. 15:36 , Blogger Ane sa ...

Kjempe fin hals! Fin blogg også. Glad jeg forvilla meg inn her. Legger meg til som følger og gleder meg til å lese mer.

 
Klokken 26. september 2011 kl. 08:30 , Anonymous smurfa sa ...

Nydelig farve til lillebror, på bildene ser han ut som han har turkise øyne:-)
Men det som slår meg mest med bildene dine er den voldsomme likheten mellom det øverste lillebrorbildet og ''barnebrudens' brudgom - bare se på ''grimasen''rundt munnen som er nesten maken på de to ;-))

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden