onsdag 21. september 2011

Prosjekt få orden

Hele august har vært viet til å rydde, sortere, organisere og kaste (ja, skrotnissen har kvittet seg med 12 sekker klær, ja, eller Fretex har fått). Siden jeg var så godt i siget har jeg fortsatt i september og nå gjenstår bare hobbyrommet mitt. Det uoverkommelige rommet. Mens jeg har ryddet har jeg dillet litt og det var kjekt å få penskoene i pene esker.

Bare se!



Og eskene er merket med egne huskekoder.



Det vil bli flere organisere- og ryddedrypp i løpet av måneden.

Etiketter: , ,

8 Kommentarer:

Klokken 21. september 2011 kl. 22:21 , Blogger Pia sa ...

Flink, flink, flink!! Vi rydder og kaster masse nå som vi driver og flytter. Men jeg har laaangt igjen....

 
Klokken 21. september 2011 kl. 22:35 , Blogger chili og kjærleik sa ...

Eg ønsker meg ein tryllestav som magisk kan organisere alt for meg, men det har eg ikkje, og tiltakslysta er desverre ikkje så stor. Men burde definitivt tatt ei ryddesjau og fått organisert litt!

Du er flink, skoeskene var lekre!

 
Klokken 21. september 2011 kl. 22:57 , Blogger Katrine Anita sa ...

Smart og lekkert!! Skal begynne å ta vare på skoeskene!

 
Klokken 21. september 2011 kl. 23:00 , Blogger FlorasFrue sa ...

Så herlig å få ryddet skikkelig!
Vi skal snart slipe gulvet i stuen og da må alt ut - og dermed får jeg ryddet godt i samme slengen:))
Klem

 
Klokken 22. september 2011 kl. 13:13 , Blogger Frk.Virrum sa ...

Stå på mens du er i siget!
De boksene ble utrolig fine. Hvor har du kjøpt papiret?

Det finnes nesten ikke noe som er så godt, som å rydde, kaste og sortere..etterpå. Når man er ferdig. Og roen senker seg igjen. Himmelsk!

 
Klokken 22. september 2011 kl. 18:05 , Blogger Tulip sa ...

Så flott. Dette varmer en "sorteringsnerd" som meg... Nydelig papir:)
Har store planer om et slikt prosjekt selv også...
skal bare, skal bare først...

Kos deg med ryddig skohylle!

 
Klokken 23. september 2011 kl. 20:26 , Anonymous Anonym sa ...

Så veldig, veldig smart.

Sirkus

 
Klokken 30. september 2011 kl. 11:13 , Blogger Margrethe sa ...

*les et innlegg ned og du får svar*

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden