søndag 12. februar 2012

Gaver til glede

Da vi hadde bloggtreff forrige uke kom Anne, med den søte bloggen Søster Anne, med en stor pose med en ballong på. Etter treffet fikk jeg endelig åpnet posen og inni var det en kul retro kakeboks i mine farger og det søteste stoffet.



Stoffet er under planlegging. Foreløpig sloss prosjektene liftgardin eller dynetrekk til lillebrors rom.


Boksen gav meg med en gang lyst til å bake noe å fylle den med. Som sagt som gjort, og jeg fylte den med havrekjeks fra Margit Veas Lettlaget Barnemat. Anbefales!


Med ost med smak blir de alt annet enn barnemat. Nam.


Og morsdagen har blitt feiret litt her i heimen. Hummer til frokost (jeg må da ha vært en snill kone også), hjemmelaget kort, hjemmelaget gave og brodder.


Fin søndag!

Etiketter: , ,

5 Kommentarer:

Klokken 12. februar 2012 kl. 20:15 , Blogger Ingeborg sa ...

Det er nå koselig med gaver, da, både fra bloggere og til morsdagen:)

Fine bilder.

Fin uke til deg:)

 
Klokken 12. februar 2012 kl. 20:20 , Anonymous Anonym sa ...

Så kos med hjemmelaget kort fra barna:) Her ble det hjemmelaget kort fra mannen (da mine fortsatt ikke kan skrive så vidt jeg er kjent med...hihi)

Fin gave fra Anne! Nydelig boks - og de kjeksene må kanskje prøves:)

 
Klokken 12. februar 2012 kl. 21:29 , Blogger Unknown sa ...

Liker den kakeboksen!!
Hedligen ;)
Ser ut som du har hatt en fin morsdag, eg og, klem m

 
Klokken 12. februar 2012 kl. 21:58 , Blogger Hauge sa ...

Fint at det vart broddar på deg! Lurte på om eg skulle lodda ut nokon på bloggen om du ikkje hadde lukka med deg :)

Ha ein god kveld!

 
Klokken 12. februar 2012 kl. 23:54 , Blogger KROnPRINSESSENE sa ...

Så herlig kakeboksen er!
Og høres ut til å ha vært en super morsdag ;)
Klem May Helen

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden