tirsdag 6. mars 2012

Here I am - this is me - NIB-utfordring

Månedens utfordring hos NIB har virkelig utfordret tankegangen min. For hva er egentlig meg når det gjelder interiør? Er det det jeg setter opp eller er det måten jeg bruker rommet på til daglig? Eller noe helt annet. Eller flere ting på en og samme tid?

Denne måneden utfordrer vi deg til å vise hvem DU er! Altså, ikke med selvportrett, men med et personlig interiør som virkelig er deg. Som gir deg godfølelsen når du kommer litt sliten og trøtt hjem fra jobb, eller gladfølelsen når du har hatt sovmorron søndag morgen og står opp til strålende sol i mars. Er du med? Vi håper det!
Du kan style noe spesielt for anledningen, eller ta bilder slik interiøret ditt er til vanlig. Det viktigste er inspirasjonen vi deler, og at vi kan være i FLYT.

Jentene hos NIB vil se det som virkelig er meg. Det som gir meg gladfølelse søndagssovemorgen i sola. Det som gir meg FLYT.

Dagens bidrag er nok ikke av den sorten vi bloggere presenterer for omverdenen. Men likevel. Det gir meg FLYT. Det gir meg gladfølelsen når jeg våkner en søndagsovemorgen i sola (eller når jeg legger meg en helt vanlig tirsdag og leser, inspireres, studerer ord, uttrykk, bilder, interiør eller rett og slett leser dagens nyheter). Og det er virkelig meg. En plan i bunnen hvor bøkene ble satt pent opp. Hvor bildene er oppstilt, men også hvor kveldens vannglass, de fire bøkene jeg leser samtidig sammen med de ti interiørbladene, dagens, gårsdagens og forrige ukes avis har en plass. Ikke pent og pyntelig på sin plass, mer "der havnet det da jeg strakk ut høyre hånd og var kjempetrøtt".

Bildene er langt i fra stylet. Eller, de er stylet av selve livet. Ullteppet jeg varmer meg på, bildet jeg ikke aner hvor skal henge som bare står der, ledningen til varmeputa (ja, jeg bruker virkelig varmepute) og Donald på gulvet.

La meg presentere min side av senga. Mitt kreative sted på kveld og ut i de små timer. Plassen jeg sover, leser, men også henter inspirasjon via haugen på gulvet, stablene på nattbordet og stabelen i senga.




Vi du se flere som viser hvem de er? Stikk innom her da vel!

Etiketter: , ,

21 Kommentarer:

Klokken 6. mars 2012 kl. 16:01 , Anonymous Lisbeth sa ...

Det er rot. :rørt: Nå ble jeg faktisk litt glad.

 
Klokken 6. mars 2012 kl. 16:09 , Blogger Ingeborg sa ...

Bingo! Det var virkelig et herlig bidrag. Flotte bilder av din side av senga:)

 
Klokken 6. mars 2012 kl. 16:28 , Blogger Trådsnella sa ...

Herlig innlegg ;)

 
Klokken 6. mars 2012 kl. 16:42 , Anonymous Anonym sa ...

Så deilig innlegg!

 
Klokken 6. mars 2012 kl. 17:11 , Blogger Nystalgisk sa ...

Forfriskende med interiør 'stylet av selve livet'! Den likte jeg. Takk for koselig kommentar hos meg, så fant jeg deg også. Herlig blogg!:)
Og jeg blir gjerne med i Haugalandsgruppa på FB, hva heter den?

 
Klokken 6. mars 2012 kl. 17:15 , Blogger No55 sa ...

HERLIGE bilder!!!

Håper virkelig du vinner! Sååå tatt på kornet....

Kaja

 
Klokken 6. mars 2012 kl. 18:40 , Blogger Lene sa ...

Her bor det noen! Herlig, herlig, herlig :)

 
Klokken 6. mars 2012 kl. 18:51 , Blogger Laila sa ...

Hehe, kreativt tenkt. Og sånne bilder får du ikke hos meg. Selv om jeg som regel har mange "gode" motiv...

 
Klokken 6. mars 2012 kl. 19:05 , Blogger fam gab sa ...

Fantastisk - glad i hjertet ! :-)

 
Klokken 6. mars 2012 kl. 19:08 , Blogger ...huset ved kanalen... sa ...

Herlig ærlig! Kult bidrag:-)

 
Klokken 6. mars 2012 kl. 19:32 , Blogger Caroline. sa ...

Dette må være ett av de bedre bidragene! :)
Kjempe tøft.

 
Klokken 6. mars 2012 kl. 19:53 , Blogger 24 sa ...

HERLIGT :) dU ER GOE !!!!

 
Klokken 6. mars 2012 kl. 21:55 , Blogger Rene Linjer sa ...

Herlig ærlig. Lykke til Marie!

 
Klokken 7. mars 2012 kl. 10:28 , Blogger Tone sa ...

HAha så bra. Knall bidrag:))

 
Klokken 7. mars 2012 kl. 19:07 , Blogger Bondekjerringa sa ...

FANTASTISK! Helt herlig å se et hjem som ikke er striglet med oppredd seng og blader pent plassert. LOVE IT!!! Dette er en kopi av min side av senga ;)

 
Klokken 7. mars 2012 kl. 19:17 , Blogger Hege Morris sa ...

Herlig bidrag!
klem Hege

 
Klokken 7. mars 2012 kl. 21:56 , Blogger Høytrykk sa ...

Liker! :)

 
Klokken 7. mars 2012 kl. 22:26 , Blogger high house then radio sa ...

Herlig bidrag!
Stylet av livet - herlig tanke.

 
Klokken 7. mars 2012 kl. 22:52 , Blogger Ellen sa ...

Fantastisk!! Akkurat som å se min side av senga vår og ;)

 
Klokken 8. mars 2012 kl. 17:56 , Blogger sorgenfrigate sa ...

Herlig og ekte! Håper du når langt :)

 
Klokken 8. mars 2012 kl. 23:43 , Blogger ★ Leonore ★ sa ...

Herlig!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden