søndag 27. mai 2012

Oppbevaring på soverommet

Jeg er alltid på jakt etter nye oppbevaringsmuligheter, så da jeg kommer en dynamittkasse hos brukthandelen (Affi) måtte jeg bare ha den. Den kunne nok bli flott på hjul, tenkte jeg. Hva jeg skulle bruke den til var jeg usikker på, men i går fikk jeg en åpenbaring. Kassen skulle brukes til å oppbevare interiørblader i ved siden av senga mi. Så slipper de å ligge på gulvet.


Kassen hadde opprinnelig gul front, men all den tid det ikke var fargen for vårt soverom var det å ta malerkosten frem. Jeg valgte å kun male der kassen var gul og la resten får være som det var. Jeg er litt usikker på om det var lurt, men foreløpig blir det som det er.

I bakgrunnen skimtes kasser fra Søstrene Grene. Supre til oppbevaring.


Grubernes Sprængstoffabrikker AS. Litt av grunnen til at hele ikke ble malt.


Sommersoverom. Vinduet på vidt gap. Nydelig!

Oppå skapene har vi esker og kurver til ting og tang.


Mannens side av senga. Puff til oppbevaring.


Under senga har vi kofferter og en stor fiskekasse til ting og tang.

Etiketter:

4 Kommentarer:

Klokken 27. mai 2012 kl. 20:17 , Anonymous Fidus sa ...

Her fikk jeg litt oppebevaringsideer, likte spesielt alt sammen egentlig ( jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg likte aller, aller best! ) Må bare male ferdig stua, så er det å tråle litt bruktbutikker.

 
Klokken 28. mai 2012 kl. 20:14 , Blogger linn sa ...

No klarer eg ikkje få den iskaffien du har bilde av under her ut av hovudet! Den såg fantastisk god ut! :)

Sandalene til litlegut er kjøpt på mani på Amfisenteret på Åkra. Det er vel mani som ligg i Haraldsgata og? Dersom du tar deg ein tur til mi øy, er det berre å stikke innom :)

 
Klokken 29. mai 2012 kl. 14:07 , Blogger deconordic sa ...

For et fint oppbevaringsinnlegg! Det er mange tingtang som skal ha plass rundt omkring i huset. Definitivt. Jeg har også interiørbladfavoritter i en kasse ved siden av senga :)

Klem

 
Klokken 29. mai 2012 kl. 22:47 , Blogger Noralill sa ...

Herlege sommarlege bilete! Alltid kjekt med litt ekstra oppbevaring, fin fin kasse..

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden