søndag 20. mai 2012

En svakhet og noe å selge

Det var moro å være med på Retromarked i går. Jeg fikk solgt unna en god del og har nå bedre plass på syrommet, men fortsatt er det lenge til det blir orden. Og jeg klarte nesten å motstå alle fristelsene. Nesten. Denne kraken bare måtte bli med meg hjem. Jeg er svak for slike krakker, kan man si.




Jeg har to vekser igjen etter gårsdagens marked. Og et sett jeg sydde til Nine for fire år siden. (og mye mer, men et sted skal man starte.)

Salgsida mi finner du her.


Etiketter: , , ,

2 Kommentarer:

Klokken 20. mai 2012 kl. 21:57 , Blogger Med et lekent sinn / With a playful mind sa ...

Oh det må ha vært gøy. Hadde absolutt vært noe for meg ;) Fin fin krakk, full av karakter.

 
Klokken 20. mai 2012 kl. 23:49 , Blogger deconordic sa ...

Fiiin krakk! En slik en har pappa som malekrakk nede i kjelleren :)

God ny uke til dere!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden