søndag 6. mai 2012

Denne våren/sommeren - et foresett

Vi skal bli flinkere til å spise middag i hagen. Det trenger ikke å være sol fra skyfri himmel og vindstille for å spise ute, men det er en fordel at det ikke regner så mye.

Dagens middag var tacosuppe. Oppskrifta fant jeg i denne bloggen.  Enkel å lage og god smak. Vi spise foccacia til.


Jeg elsker å dekke til suppe med det flotte serviset jeg fikk av en søt bloggleser i fjor. Heldige meg!


Grove foccacia med gresskarkjerner.



Etter middagen tok mor en strekk og kikket på himmelen.


Andre lekte sentrifuge med tacosuppa. Hver sin lyst.


Er dere flinke til å spise middag ute?

Etiketter: ,

6 Kommentarer:

Klokken 6. mai 2012 kl. 19:22 , Blogger No55 sa ...

Så kos å spise ute:) vi burde bli flinkere til det hos oss også, glemmer det liksom litt ut i hverdagen... Fortsatt fin søndag! Kaja.

 
Klokken 6. mai 2012 kl. 19:53 , Blogger November- symra sa ...

Ja, vi er stort sett veldig tidlige med å dekke ute, gjerne i mars om solen skinner, synes det er så enkelt å dekke ute.og så deilig å komme ut i solen etter jobb...Vi tar på oss en fleecejakke om det skulle være litt kaldt.

 
Klokken 6. mai 2012 kl. 20:18 , Blogger Anne sa ...

Ingen sak å spise ute når man har såååå fin terasse og såååå fin hage.

 
Klokken 6. mai 2012 kl. 20:53 , Anonymous Anonym sa ...

Vi har foreløpig ikke spist så mye ute de siste årene fordi det blir en stor utfordring å spise samtidig som man må hold efast på kopper, kar, servietter eller hatten....Men når vi omsider får "bygget oss inn" så skal det bli mer av det ja! Leveggen er snart på plass:)

 
Klokken 6. mai 2012 kl. 21:04 , Blogger bamsemums/Wenche sa ...

Håper vi skal bli flinkere til å spise ute nå når det blir både platt og paviljong etter hvert.

 
Klokken 6. mai 2012 kl. 23:49 , Blogger HjemmeKos sa ...

Så enig- elsker å spise ute! Tacosuppe...mmm. Det er det jammen meg lenge siden jeg har laget. Takk for tipset. Skal lages denne uken ;)) Gleder meg allerede ! Ha en fin uke!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden