tirsdag 8. mai 2012

Nytt møter gammelt, i dag også

Da jeg lette etter nytt møter gammelt i går knipset jeg bilder både hist og her og inne og ute. Kanskje ikke helt interiør, men jeg tar det med likevel. Ny smal kledning i sibirsk lerk møter gammel søppelbøtte som nå er blomsterkasse.



Søppelbøtta har tidligere hatt et liv på skolen jeg jobber på. Alle klasserommene hadde håndlagde og arkitekttegnede vegghengte søppelbøtter, og da skolen ble rehabilitert for ett par år siden ble bøttene solgt. Jeg sikret meg tre som har fått ett nytt liv på husveggen min.


Jeg bare måtte ta med disse bildene også. Ny kledning, gammel gyngestol og søppelbøtte. Veldig meg.



Flere inspirerende interiører her!

Etiketter: , ,

5 Kommentarer:

Klokken 8. mai 2012 kl. 15:24 , Blogger deconordic sa ...

Treverket på huset deres er bare nydelig. Lykke til i konkurransen :)

 
Klokken 8. mai 2012 kl. 16:00 , Blogger Villa Wikan sa ...

Nydelige bilder =)
Har selv lagt sibirsk lerk på verandaen, gleeeder meg til den blir grå =))
Klem Linn

 
Klokken 9. mai 2012 kl. 00:02 , Blogger Veronica (Villa Wegner) sa ...

oi! De var jo superlekre! Litt like innlegg vi idag ser jeg nå;-) hihi!

 
Klokken 9. mai 2012 kl. 13:47 , Blogger Bjørkli Søndre sa ...

Herlige bilder synes jeg. Spennende vinkler du har tatt fra! Lykke til i utfordringen!

Lagt meg til som følger og gleder meg til å følge med videre!

 
Klokken 14. mai 2012 kl. 12:44 , Blogger Veronica (Villa Wegner) sa ...

Så en ganske lik stol på finn nå til 750,- ! Du har gjort et kupp;-)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden