mandag 4. juni 2012

En pose med blomster, takk!

Vi har fått en ny og flott interiørbutikk i Haugesund sentrum,Bruno interiør. Sist jeg var innom for å kjøpe TineK-lys bare måtte jeg ha med meg en pose. Ja, en ordentlig gjenbrukspose som kan vaskes. Ikke verst!



Jeg har satt blomster i min, men ser at jeg må nok ha en til slik at jeg kan ha kydderurtene mine i. Og kanskje jeg skal fylle dem med grissini en dag, eller grønnsaker? Mulighetene er mange og jeg har funnet en ny favoritt.






Posen er håndlaget og fra Italia.



Etiketter:

10 Kommentarer:

Klokken 4. juni 2012 kl. 11:30 , Blogger 24 sa ...

knall tøff. Eg har sikta meg ut ein litt større til å ha på trappa til eit oliventre :)

 
Klokken 4. juni 2012 kl. 12:05 , Blogger deconordic sa ...

Veldig kult! Og så fine bilder du hadde tatt! Nydelig nytt profilbilde av deg her på bloggen og :)

 
Klokken 4. juni 2012 kl. 12:33 , Blogger Høytrykk sa ...

Den var stilig!

 
Klokken 4. juni 2012 kl. 13:50 , Anonymous Rubia sa ...

Den var jammen tøff!

 
Klokken 4. juni 2012 kl. 19:58 , Blogger Torunn sa ...

Så stilig :D

 
Klokken 4. juni 2012 kl. 20:21 , Blogger Vibeke sa ...

ÅÅ den falt i smak!!
Enda en ting på den eviglange ønskelisten... :-P
Digger bordet den står på også jeg!!
Smil fra Vibeke

 
Klokken 4. juni 2012 kl. 20:30 , Blogger sissel sa ...

Stilig.

 
Klokken 5. juni 2012 kl. 13:29 , Blogger linn sa ...

dei er så fine! kunne gjerne hatt nokre av dei, ja! ;)

 
Klokken 5. juni 2012 kl. 20:44 , Blogger Eldbjørg - Livet i Brattebakken sa ...

Det er den fineste posen jeg har sett på lenge!
Kanskje jeg må spørre etter en selv, hos min søte blomster-dame :)

Urter hadde nok passa fin-fint i posen :)
Klem fra Eldbjørg

 
Klokken 6. juli 2012 kl. 21:03 , Blogger Renate sa ...

Vet du om noen plass på nettet man kan kjøpe disse posene?

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden