tirsdag 5. mars 2013

På en helt vanlig tirsdag

På en temmelig grå tirsdag, faktisk. Da er det stor stas å komme hjem og finne siste nummer av Rom123 i postkassen. For inni bladet vet man at bildene de flotte NIB-damene tok av vårt hjem i august er. Og det er så moro, så moro å se hvordan andre ser hjemmet vårt.

Ingenting er som å flashe vinterbleike bein, kaffekoppen og seg selv på glansa papir. Knis.

 
Sekstenåringens rom er sjelden bloggbart og aldri styla av meg. NIB-damene fikk audiens. De utvalgte.


Min favorittplass. Bare min. Men jeg må kommentere skrivefeilen, da. I god lærerånd.

 
Og at de flotte damene har tatt et bilde av meg som jeg er fornøyd med, ja det er på grensa til en sensasjon.


Tusen takk for flotte bilder og fine ord. Jeg kan like å være på glansa papir, kjenner jeg.
 

Etiketter: ,

14 Kommentarer:

Klokken 5. mars 2013 kl. 16:47 , Blogger Høytrykk sa ...

Så gøy! Nå gleder jeg meg veldig til bladet kommer i postkassen min også. Fint bilde av deg! :)

 
Klokken 5. mars 2013 kl. 18:09 , Blogger Katrine Anita sa ...

Så gøy! Tror jeg må komme meg ut av sofaen og ut i postkassa så jeg også kan lese om deg ;) klem

 
Klokken 5. mars 2013 kl. 18:52 , Blogger lise sa ...

Så moro! Og en grunn for meg til å kjøpe bladet, tenker jeg...

 
Klokken 5. mars 2013 kl. 19:18 , Blogger Dynamisk Salong sa ...

Wow! Gratulerer så masse! Skikkelig fine bilder av det originale og koselige hjemmet ditt. Tusen takk for tips vedrørende teakkommoden inne hos meg, forresten! Da har jeg lagt link til bloggen din inne hos meg, så jeg skal huske å kikke innom deg titt og ofte! Klem fra Beate

 
Klokken 5. mars 2013 kl. 19:27 , Blogger Pink lady sa ...

Heisann!!

Nå gleder jeg meg stort til å se deg og ditt herlige hjem på glanset papir!! :D

Og du var kjempefin på bildet!! :D

Ønsker deg en herlig uke videre.

 
Klokken 5. mars 2013 kl. 19:56 , Blogger Siljes kreative rom sa ...

Gleder meg til bladet:)

 
Klokken 5. mars 2013 kl. 20:46 , Blogger Stines Hjem - Livet på landet sa ...

Såååå STAS :)
Og et nydelig bilde :) Ble også fornøyd med det de tok av meg til samme greie ;) FLinke jenter det :)

 
Klokken 5. mars 2013 kl. 20:55 , Blogger Fargebarn sa ...

Så kjekt! Glede meg til det komme i posten! :) Kjempefint bilde av deg!

 
Klokken 5. mars 2013 kl. 21:32 , Blogger Susanne/Changes sa ...

Så gøy!!
Gleder meg til å lese hele artikkelen :-)
Flott bilde av deg også :-)

 
Klokken 5. mars 2013 kl. 21:54 , Blogger Kvit balkong sa ...

Så kjekt! Og stas, ikkje minst. :)
Kjempefine bilder! Gleder meg til å lese! :)
Klem <3

 
Klokken 5. mars 2013 kl. 22:06 , Blogger Susi sa ...

Wow, this is great! So happy for you! :) xo

 
Klokken 5. mars 2013 kl. 22:43 , Blogger smileull sa ...

Hurra! Satser på at det ligger i postkassa her i løpet av et par dager... Gleder meg til å lese, for hjemmet ditt er superinspirerende. Og jeg elsker også den brune veska!

 
Klokken 6. mars 2013 kl. 09:04 , Blogger Annfrid sa ...

Så flott, du har all grunn til å være fornøyd. Nydelige bilder av det flotte hjemmet deres.

Klem Annfrid

 
Klokken 6. mars 2013 kl. 16:36 , Blogger Karianne Vikse sa ...

Åååå så gøy da Marie , skal rigge meg til å lese det i kveld! Kjempe flotte og inspirerende bilder fra det fine hjemmet ditt og søte du! Klem fra Karianne

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden