søndag 9. mars 2014

I godt lag

Torsdag var vi interiørbloggere på Haugalandet så heldige å bli invitert på bloggtreff hos Trendhuset i Haugesund. Utrolig moro å få treffe både kjente og ukjente bloggere, smake på deilige produkter fra Nicolas Vahé, lage drops og shoppe litt.

Trendhuset er min barndoms hobbybutikk. Å være med mamma å handle tegnepapir, farger, hobbyutstyr, gaver, lys og servietter der var alltid et lite eventyr. Nå har Trendhuset blitt en interiørbutikk som følger med i tiden og et sted der du får alt til juleverksted, konfirmasjonsfesten, kakepyntinga eller om du bare har lyst på noe fint.


Jeg hadde en ting på handlelista mi. Passionsfrukt og kokossyltetøyet fra Nicolas Vahé. Min absolutte favoritt som jeg unner meg med jevne mellomrom. Fantastisk på rista brød, scones, på brie eller rett av skeia. #tilstår


Selvsagt ble det flere ting med i handleposen mi.Man er da menneskelig. Hva får dere vite senere. 



Ha ei strålende uke alle dere. Nå regner jeg med at våren kommer til Haugesund. Med arbeidslyst og energi på kjøpet.

Etiketter: , ,

4 Kommentarer:

Klokken 9. mars 2014 kl. 21:01 , Blogger nr.15 sa ...

Du skriver så bra!
"man er da menneskelig"-lol ;-)
Ja mye kjekt på Trendhuset, men siden eg selger mye av godsakene ble det ikkje så mye i min handlepose ;-)
Klem Charlotte

 
Klokken 9. mars 2014 kl. 21:15 , Blogger idylloghim.blogspot.com sa ...

Dette syltetøyet var bare såååå deilig!!! Passer perfekt til ost! Koselig bloggtreff....:) Kjekt å møte deg igjen! Stor klem Ann Elin

 
Klokken 9. mars 2014 kl. 22:43 , Blogger Anne sa ...

takk for tips, det så veldig godt ut :-)

 
Klokken 10. mars 2014 kl. 19:14 , Blogger helen og gutta sa ...

jeg hadde nesten helt glemt ut at dette syltetøyet har jeg selv, har ikke åpnet det enda, ooopps. må kanskje sprette det nå ikveld, det fristet litt :-) ønsker deg ei fin uke. klem Helen

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden